پ 30 فروردین 1403 ساعت 18:02

برگزاری مسابقات فوتسال در رده نونهالان و نوجوانان در پاوه

برگزاری مسابقات فوتسال در رده نونهالان و نوجوانان در پاوه

به گزارش سلام پاوه : دبیر هیئت فوتبال شهرستان پاوه  از برگزاری مسابقات فوتسال به مناسبت سالگرد حماسه 26 مرداد پاوه خبر داد. دبیر هیئت فوتبال شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با بیان اینکه این مسابقات در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شونداظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات […]

به گزارش سلام پاوه : دبیر هیئت فوتبال شهرستان پاوه  از برگزاری مسابقات فوتسال به مناسبت سالگرد حماسه 26 مرداد پاوه خبر داد.
یادگار اسکاتدبیر هیئت فوتبال شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با بیان اینکه این مسابقات در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شونداظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادهای برتر فوتبال این شهرستان و معرفی آنها به مراحل بالاتر است.

یادگار اسکات افزود : در رده نونهالان شش تیم در این مسابقات به اسامی هورامان الف و ب- دوستان پاوه، هانی گرمله، شمشیر و پشتیوان حضور دارند که این مسابقات به صورت دوره ای برگزار و تیمی که موفق شود بیشترین امتیاز را بدست بیاورد، ضمن کسب عنوان قهرمانی به مسابقات استانی راه می یابد.

وی ادامه داد: در رده نوجوانان نیز، ده تیم به اسامی دهیاری گلال، سریاس، شمشیر، هورامان الف و ب، پایگاه مقاومت بسیج داریان، عقاب نوریاب، میر عبدلی، دشه و دوستان پاوه حضور دارند.

اسکات افزود: این مسابقات به صورت دو گروه پنج تیمی و مسابقات هر گروه به صورت دوره ای برگزار می شوند که دو تیم اول و دوم هر گروه با کسب بیشترین امتیاز، به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده و در این مرحله نیز تیم های برتر به صورت ضربدری به مسابقات خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: تیم های برتر نیز به فینال مسابقات راه یافته و تیم پیروز با کسب مقام قهرمانی، به عنوان نماینده شهرستان در مسابقات استانی حضور می یابد.

اسکات در پایان گفت: امید است که علاقه مندان به این رشته ورزشی با حضور در سالن 2500 نفری امام خمینی(ره) از این مسابقات استقبال نمایند.

2 پاسخ برای “برگزاری مسابقات فوتسال در رده نونهالان و نوجوانان در پاوه

  • شهروند در تاریخ مرداد 28, 1395 گفت:

    چرا ساعت برگزاری رو نزدن؟

  • هوادار در تاریخ مرداد 27, 1395 گفت:

    تيم فوتسال عقاب نورياب قهرمان خواهد شد