چ 29 فروردین 1403 ساعت 01:46

کشف و ضبط چهار قطعه کبک وحشی از شکارچیان غیر مجاز در پاوه

کشف و ضبط چهار قطعه کبک وحشی از شکارچیان غیر مجاز در پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره محیط زیست شهرستان پاوه از کشف و ضبط چهار قطعه کبک وحشی با همراهی و همکاری مامورین نیروی انتظامی شهرستان پاوه خبر داد. محمد اخگر زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: با همکاری و همراهی ماموران پرتلاش انتظامی شهرستان پاوه روز گذشته 4 قطعه کبک وحشی کشف و ضبط و تحویل […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره محیط زیست شهرستان پاوه از کشف و ضبط چهار قطعه کبک وحشی با همراهی و همکاری مامورین نیروی انتظامی شهرستان پاوه خبر داد.

اخگر زاده (1)

محمد اخگر زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: با همکاری و همراهی ماموران پرتلاش انتظامی شهرستان پاوه روز گذشته 4 قطعه کبک وحشی کشف و ضبط و تحویل اداره محیط زیست شهرستان پاوه شد.

وی اظهار داشت : نگهداری حمل،عرضه و زنده گیری هر نوع از جانوران وحشی مربوط به شکار و صید طبق قوانین و مقرراتو بر اساس ماده های ۱۰ و ۱۱ ممنوع و خلاف قانون بوده و افرادی که در این رابطه تخطی کند برخورد قانونی با آنها به عمل خواهد آمد.

وی گفت:از توجه فرماندهی نیروی انتظامی و مامورین ساعی و خدوم شهرستان پاوه که به موضوعات و مسایل زیست محیطی عنایت خاصی دارند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

اخگر زاده از عموم مردم فهیم شهرستان خواست جهت مشارکت در امر حفاظت و صیانت از منابع ملی و مسائل محیط زیستی نهایت همکاری را با اداره محیط زیست داشته باشند چرا که حفظ محیط زیست یک وظیفه ملی و همگانی می باشد.

اخگر زاده (1)

5 پاسخ برای “کشف و ضبط چهار قطعه کبک وحشی از شکارچیان غیر مجاز در پاوه

  • محمد در تاریخ مرداد 30, 1395 گفت:

    چرا عملکرد محیط زیست شهرستان در شهر نودشه خیلی ضعیف هست نسل کپک در طبیعت شهر نودشه منقرض شده است چرا کسی جوابگو نیست

  • كلاغ در تاریخ مرداد 28, 1395 گفت:

    افرين داره به محيط زيست واسه 4 كبك اگه 40 تا بود حتما خبر سراسري مي خوندش جلو اوناي را بگيرد كه هر روز دارن كل شكار ميكنن

  • متین پیرصنعان در تاریخ مرداد 28, 1395 گفت:

    واقعا دست اقای اخگرزاده درد نکنه که این همه پرندگان الهی را رها می کند

  • همشهری در تاریخ مرداد 27, 1395 گفت:

    نمره 20برای اقای اخگرزاده ..درود بر اقای اخگر زاده برای زحماتی که میکشند .برایشان ارزوی موفقیت میکنم

  • فتح اله راه پیماا در تاریخ مرداد 27, 1395 گفت:

    دست شما دردنکند امیدوارم که باتمام قدرت باانها برخورد قانونی شود تا برای دیگران درس عبرت شود