پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:32

اکران فیلم تحسین شده “دختر” در سینما فرهنگ پاوه

اکران فیلم تحسین شده “دختر” در سینما فرهنگ پاوه

 به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم تحسین شده “دختر” در چهارشنبه هفته جاری خبر داد. فواد توفیقی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: فیلم جذاب و دیدنی دختر از فردا چهارشنبه در سینما فرهنگ پاوه به اکران در خواهد آمد. مدیر سینما فرهنگ پاوه : داستان این فیلم زندگی آقای عزیزی […]

 به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم تحسین شده “دختر” در چهارشنبه هفته جاری خبر داد.دختر (2)

فواد توفیقی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: فیلم جذاب و دیدنی دختر از فردا چهارشنبه در سینما فرهنگ پاوه به اکران در خواهد آمد.

مدیر سینما فرهنگ پاوه : داستان این فیلم زندگی آقای عزیزی است که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است و برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌ شود و ستاره دختر دیگرش درهمان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌ دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست.

وی افزود:فیلم سینمایی «دختر» هشتمین ساخته رضا میرکریمی است که به گفته ی عوامل فیلم، «دختر» می‌تواند تلنگری برای جامعه‌ ما باشد. جامعه سیاست زده‌ای که درک درستی از مطالبات نسل جوان خود ندارد و این معضل در حال حاضر هزینه زیادی برای جامعه داشته و خواهد داشت. این فیلم در ۷ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد که برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن شده است.

توفیقی افزود:تهیه کننده و کارگردان: رضا میرکریمی نویسنده: مهران کاشانى بازیگران: فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند، شاهرخ فروتنیان، ، مسعود سخایی، نیوشا مدبر، هدایت هاشمی، قربان نجفی، یاسمن معاوی

این فیلم از  روز چهارشنبه 27 مرداد ماه لغایت جمعه 5 شهریور در دو سانس 18 و 22(عصر و شب)در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران خواهد شد.

لازم به توضیح است که فیلم تحسین شده دختر برنده سه جایزه ( بهترین فیلم،بهترین بازیگر مرد-فرهاد اصلانی،جایزه فدراسیون سینماگران روسیه) از جشنواره فیلم مسکو شده است. منبع : (سایت سلام سینما)