ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 17:11

بازدید ناظران وزارتی واستانی از جشنواره بین المللی فيلم رشد در شهرستان پاوه

بازدید ناظران وزارتی واستانی از جشنواره بین المللی فيلم رشد در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : روز دوشنبه دوازدهم اسفند 92چهل وسومین جشنواره بین المللی فيلم رشد در شهرستان پاوه مورد بازدید ناظران وزارت آموزش وپرورش واستان قرار گرفت . به گزارش سلام پاوه :در این بازدید آقایان ارشادی ناظر وزارت ومهرابی ناظر استان از محل برگزاری جشنواره در سالن آمفی تاتر ارشاد اسلامی وهمچنین از […]

به گزارش سلام پاوه : روز دوشنبه دوازدهم اسفند 92چهل وسومین جشنواره بین المللی فيلم رشد در شهرستان پاوه مورد بازدید ناظران وزارت آموزش وپرورش واستان قرار گرفت .

به گزارش سلام پاوه :در این بازدید آقایان ارشادی ناظر وزارت ومهرابی ناظر استان از محل برگزاری جشنواره در سالن آمفی تاتر ارشاد اسلامی وهمچنین از آموزشگاه نمونه دولتی شهید فاتح نقشبندی بازدید ناظران قیلم رشدودبستان هیئت امنایی حضرت سمیه دیدن واز نزدیک با نحوه برگزاری جشنواره ونحوه انتخاب وبخش فیلم ومیزان استقبال دانش آموزان وهمکاران بازدید به عمل آوردند .لازم به ذکر است که هرروز در سه سانس ودر هر سانس 200نفر دانش آموز به تماشای فیلم جشنواره می پردازند.

لازم به ذکراست که این جشنواره در سطح استان محدود به 4 شهرستان می باشد که خوشبختانه با رایزنی مدیر وپیگیری کارشناس گروه های آموزشی و نیروهای ستادی مدیریت آموزش وپرورش پاوه چهل و سومین دوره آن در محل سالن ارشاد اسلامی در حال برگزاری می باشد. اکران فیلم های جشنواره بمدت 3روز به طول خواهد انجامید.
این جشنواره با هدف  شناسایی  و معرفی فیلم های علمی ، آموزشی و تربیتی ، نقش موثر فیلم ها در پیشبرد فرایند یاددهی و یادگیری،ارتقاء جایگاه فیلم های آموزشی و تربیتی از نظر کمی و کیفی در سطح کشور و تشویق معلمان و دانش آموزان فیلم ساز و سایر اقشار هنرمند جامعه برگزار می شود.

منبع : سایت آموزش و پرورش پاوه

فیلم رشد