ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:15

اسلامی نیا: بازگشایی مرز پاوه در طول سنوات گذشته مانعی برای توسعه شهرمان گردیده است

اسلامی نیا: بازگشایی مرز پاوه در طول سنوات گذشته مانعی برای توسعه شهرمان گردیده است

به گزارش  سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس :حیدر اسلامی نیا عضو شورای شهر در نشست مشورتی شورای شهر با مهندسین، درخصوص مسئولیت پذیری افراد نسبت به فعالیت های اجتماعی محیط اطراف خویش افزود : ما در این سالن دو نشست برگزار نمودیم، یکی انجمن التیام ودیگری شورای شهر، ۵۰ نفر از پزشکان […]

به گزارش  سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس :حیدر اسلامی نیا عضو شورای شهر در نشست مشورتی شورای شهر با مهندسین، درخصوص مسئولیت پذیری افراد نسبت به فعالیت های اجتماعی محیط اطراف خویش افزود : ما در این سالن دو نشست برگزار نمودیم، یکی انجمن التیام ودیگری شورای شهر، ۵۰ نفر از پزشکان سطح شهرستان را دعوت نمودیم ، تنها ۳ نفر حضور داشتند، دکتر جزء راهگان در آن نشست افزود متعجب ام از اینکه جمعی برای ما جلسه می گذارند تا موجبات رونق بازار کارمان را فراهم حیدر-اسلامی-نیانمایند اما در آن شرکت نمی کنیم.

وی افزود: جمعی از مهندسین و صاحب نظران شهر از عدم دعوت در نشست های تخصصی شورای شهر در دوره ی فعالیت شورای چهارم، گله مند بودند. حال که بنا به پیشنهاد عزیزان جلسه ای را برگزار نمودیم، متأسفانه با استقبال چندانی مواجه نشدیم. در این خصوص باید عرض نمایم که عدم شرکت مدعوین محترم را توجیه پذیر نمی دانیم.

اسلامی نیا خطاب به حاضرین گفت: شما درفرمایشات تان خواستار استمرار جلسات مذکور شدید، واستمرار نیز در گاهی مواقع با حضور همراه می باشد. همچنان که شما استمرار نشست ها را مطالبه می نماید این نیز خواسته ی ما می باشد.

ایشان در ادامه گفت: یکی از کارکردهای شورای شهر نشست های تخصصی با حضور افراد متخصص در حوزه های مختلف می باشد، نشستی که در آن گلامی برای گفتن  وحرفی برای دفاع نمودن وجود داشته باشد

حیدر اسلامی نیا تصریح نمود: ما نسبت به این شهر و شهروندانش دغدغه داریم، تمام آن مواردی که عنوان نمودید، در معیت آقایان عبدی و یوسفی خدمت جناب آقای استاندار محترم مطرح نمودیم. ضمن تقدیر از عنایت جناب آقای مهندس رضایی که علیرغم تراکم کاری و… فرصتی (۴۰ دقیقه) را در اختیار ما نهادند، در آخر جلسه خطاب به ایشان عرض نمودم برای رفع مشکلات پاوه منتظر بیان مسئولین پاوه نباشید، چون زبان آنان در بیان حقایق قاصر است، اینها بقای منصب برایشان خیلی مهمتر از خدمت می باشد.

عضو شورای شهردر ادامه افزود: همه ی مشکلات پاوه را از جمله؛ بیمارستان و… مطرح نمودیم، و خدمت شان عرض نمودیم مقوله مرز پاوه مانعی برای توسعه شهر مان گردیده است در طول سنوات گذشته در مناطق دیگر صدها طرح اجراء شده، اما در این خطه و در هر دوره وعده به بازگشایی مرز شوشمی داده شده است اما در عمل چیزی را مشاهده ننمودیم، وقتی محاسبه می نماییم دیگران دانشگاه، بیمارستان، راه و… همه را به یکباره بدست می آورند ولی ما در همان مقوله مرز مانده وبسنده نمودیم. و همچنان به وعده محقق نشده خوشبین هستیم.

حیدر اسلامی نیا خطاب به مهندسین افزود: بی تعارف خدمت تان عرض می کنیم، ما بیکار ننشستیم، خیلی از موارد بازگو شده را دنبال نمودیم از ظرفیت های وفاکتورهای مؤثر برای رسیدن به حصول نتیجه استفاده نمودیم.و همچنان دنبال می نماییم.

وی گفت: تغییر نگرش در شهرداری پاوه نسبت به مسائل مختلف اولین کار اعضای شورای شهر بود. شاید در انتقال کارکردها ما ضعیف عمل نمودیم، اما در مجموع فعالیت های خوبی را پیگیری ورصد نمودیم، کارکردی که در سابقه دهها ساله شهرداری انجام نگرفته باشد.نگاه تبعیض آمیز نسبت با مراجعین تا حدودی اصلاح گردیده و از ما بهتران تفاوتی با دیگر شهروندان عادی ندارند.

حیدر اسلامی نیا ما در شهرداری مدافع افراد ناتوان جامعه شدیم، کار را بجدیت شروع نمودیم، برای ادامه مسیر هم برنامه داشتیم ، هرچند که از درون دچار مشکل شدیم و انتخاب شهردار به عنوان مانعی خود را نشان داد، اما واقعیت آن است در سایر فعالیت ها با جدیت کارها دنبال می گردد وکارهای زیربنایی انجام شده است.

عضو شورای شهر پاوه افزود: اگر مای شورا، شما مهندس محترم و فردی که در اداره ای کار می کند اذعان به توانمندی خویش ومردمانش باور داشته باشد، می توانیم بسیاری از کارها را انجام دهیم. توانمندی ما نسبت به جاهای دیگر خیلی بیشتر است هر چند که یکسری مسائل اجازه استفاده بهینه را نداده است.

حیدر اسلامی نیا اظهار امیدواری نمود که بدنه ی شورای شهر، و بدنه ی ساختار فکری شهروندان شهرمان به توانمندی خودشان تکیه نمایند در اینصورت خیلی از چیزهایی که تاکنون از دست داده ایم را می توانیم دوباره بدست آوریم .چرا که شهر را شهروندانش می سازند. ان شاالله