پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:54

تصاویر دیدنی از طبیعت باینگان به روایت لنز دوربین نوزاد قادری

تصاویر دیدنی از طبیعت باینگان به روایت لنز دوربین نوزاد قادری

به گزارش سلام پاوه : طبیعت بکر شهرستان پاوه در هر وقت و زمانی زیبایی های منحصر به فردی دارد و قاعدتا شهرها و بخش های این شهرستان زیبا نیز دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است . بخش‌ باينگان‌: اين‌ بخش‌ يكى‌ از بخشهاي‌ سه‌گانه پاوه‌ است‌ كه‌ از شمال‌ به‌ نوسود و حومه پاوه‌، […]

به گزارش سلام پاوه : طبیعت بکر شهرستان پاوه در هر وقت و زمانی زیبایی های منحصر به فردی دارد و قاعدتا شهرها و بخش های این شهرستان زیبا نیز دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است .

بخش‌ باينگان‌: اين‌ بخش‌ يكى‌ از بخشهاي‌ سه‌گانه پاوه‌ است‌ كه‌ از شمال‌ به‌ نوسود و حومه پاوه‌، از جنوب‌ به‌ جوانرود و از غرب به‌ كشور عراق‌ محدود مى‌گردد. قسمت زيادي از خاك‌ اين‌ بخش‌ را ارتفاعات‌ فراگرفته‌ كه‌ شامل‌ ماكووان‌ ، گزن‌، اوته‌، بَلْهَس‌، زردوئى‌، كله‌ خانى‌، راگا، گَرمَزناب‌ و شش‌ دول‌ است‌.
بخش‌ باينگان‌ در حوضه شمال‌ غربي‌ استان‌ كرمانشاه قرار گرفته‌ است‌ و آب‌ و هواي‌ نيمه‌ مرطوب‌ دارد. اهم‌ رودهاي‌ آن‌ شامل‌ سیروان، زيمكان‌ (160 كيلومتر) كه‌ پس‌ از پيوستن‌ رود چم‌ زريسك‌ (آب‌ زرشك‌) به‌ آن‌ به‌ رودخانه سيروان‌ مى‌ريزد، لِيَله‌ (73 كيلومتر)، چَم‌ِ مرّه‌ خيل‌ (30 كيلومتر)، آب‌ سفيد برگ‌، آب‌ خليفه‌ و آب‌ لَرَن‌ است‌. رودهاي‌ دودان‌ و باينگان‌ نيز در همين‌ ناحيه‌ جريان‌ دارند.

در این راستا عکاس خوب شهرستان پاوه آقای نوزاد قادری با دوربین خود تصاویر زیبایی را از باینگان ثبت کرده است که مشاهده آن خالی از لطف نیست .

برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر لطفا بر روی آنها کلیک نمایید


 

یک پاسخ برای “تصاویر دیدنی از طبیعت باینگان به روایت لنز دوربین نوزاد قادری

  • زردویی در تاریخ مرداد 26, 1395 گفت:

    تصاویر جالبی بود اما مربوط به بخش باینگان نه باینگان