ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 16:28

نماینده مجلس: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی برای منطقه اورامانات ضروری است

نماینده مجلس: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی برای منطقه اورامانات ضروری است

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی؛ ایجاد منطقه ویژه اقتصادی را یکی از نیازهای اورامانات دانست و بر ایجاد آن تاکید کرد. به گزارش خبرنگار ایرنا، شهاب نادری عصر روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی روانسر که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد؛ افزود: براساس مطالعات بهترین نقطه […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی؛ ایجاد منطقه ویژه اقتصادی را یکی از نیازهای اورامانات دانست و بر ایجاد آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهاب نادری عصر روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی روانسر که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد؛ افزود: براساس مطالعات بهترین نقطه برای ایجاد این منطقه گردشگری سه راه جوانرود است، زیرا به شهرستان های روانسر، پاوه و جوانرود از نظر مسافت نزدیک است.شهاب نادری

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با توسعه راه ها در اورامانات، اظهار داشت: در زمینه راه ها فعالیت های خوبی در اورامانات انجام شده اما همچنان رضایت بخش نیست.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: سرانه بودجه جذب شده روانسر نسبت به استان باید بررسی شود زیرا به نظر می رسد بودجه جذب شده برای این شهرستان مناسب نباشد.

نادری گفت: توقع داریم که وضعیت جاده های روستایی روانسر مورد بررسی قرار گیرد و اداره کل راه و شهرسازی مشکل روستاییان را حل کند.

وی ادامه داد: اورامانات قطب گردشگری استان است و باید به آن توجه شود؛ گردشگری روانسر نیازمند توسعه است.

شهرستان روانسر در 60 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

یک پاسخ برای “نماینده مجلس: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی برای منطقه اورامانات ضروری است

  • عادل محمدی در تاریخ شهریور 20, 1395 گفت:

    اگرروانسربه منطقه ازاد تبدیل بشه هم به نفع اقتصاد مملکت هست ونیز معذل بزرگ بیکاری وفقر درمنطقه بهبودپیدامی کنه