ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 14:55

درخشش تکواندو کاران خردسال پاوه در مسابقات استانی

درخشش تکواندو کاران خردسال پاوه در مسابقات استانی

به گزارش سلام پاوه : مسابقات قهرمانی تکواندوی استان کرمانشاه در رده خردسالان با درخشش ورزشکاران شهرستان پاوه به پایان رسید. صابر شیری روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان استان (کمربند سبز و آبی )روز جمعه مورخ 95/5/22 به میزبانی […]

به گزارش سلام پاوه : مسابقات قهرمانی تکواندوی استان کرمانشاه در رده خردسالان با درخشش ورزشکاران شهرستان پاوه به پایان رسید.
تکواندو خردسالان پاوه

صابر شیری روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان استان (کمربند سبز و آبی )روز جمعه مورخ 95/5/22 به میزبانی کرمانشاه و در محل استادیوم شهید بهشتی با حضور بیش از 150نفر از ورزشکاران این رشته  در ده وزن برگزار شد.

وی افزود : تیم چهار نفره پاوه( ماردین جلالی- زانیار میرانی – رحمت مراد خانی وراشد میرانی ) که با سرپرستی و مربیگری آقای حسرت سبحانی در این مسابقات حضور یافته بودند موفق به کسب یک نشان نقره و یک برنز شدند.

شیری سپس گفت : برای تیم پاوه در این مسابقات ماردین جلالی در وزن پنجم با چهار برد و یک باخت به مدال نقره دست یافت و زانیار میرانی در وزن نهم با دو برد و یک باخت به مقام سوم و مدال برنز رسید.

 

تکواندو خردسالان پاوه

یک پاسخ برای “درخشش تکواندو کاران خردسال پاوه در مسابقات استانی

  • چاپ صبا در تاریخ مرداد 24, 1395 گفت:

    مجتمع بزرگ چاپ و تبليغات صبا
    براي اين عزيزان و نام آوران نوجوان و مربي زحمت كش ايشان آرزوي موفقيت در تمامي ميادين ورزشي و علمي را دارد و به اين بزرگواران تبريك عرض مي نمايد
    مجتمع چاپ و تبليغات صبا