ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:31

مراسم ختم قرآن خواهران شهرستان پاوه+ عکس

مراسم ختم قرآن خواهران شهرستان پاوه+ عکس

به گزارش سلام پاوه : به یاری خداوند تبارک و تعالی برای دومین بار مراسم ختم قرآن کریم برای خواهران شهرستان پاوه به همت مربیان مساجد برگزار شد. مراسم با تلاوت آیات زیبای سوره ی مبارکه ی الرحمن با صدای دلنشین الهام قادری آغاز گردید مجریان برنامه(سومالطفی،شیما کریمی)ضمن خیرمقدم به حضار ،با خواندن اشعار و […]

به گزارش سلام پاوه : به یاری خداوند تبارک و تعالی برای دومین بار مراسم ختم قرآن کریم برای خواهران شهرستان پاوه به همت مربیان مساجد برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیات زیبای سوره ی مبارکه ی الرحمن با صدای دلنشین الهام قادری آغاز گردیدمراسم ختم قرآن 4

مجریان برنامه(سومالطفی،شیما کریمی)ضمن خیرمقدم به حضار ،با خواندن اشعار و متون زیبایی در مورد قرآن هدف از مراسم را تشریح نمودند.

خانم عصمت عبدالهی به عنوان نماینده ی مربیان قرآن به بیان گزارش یک ساله ی فعالیت کلاس های قرآن پرداختند.

نونهالان پیش دبستانی(نها احمدی،رونیا سپنجی،وینا غلامی و طیبه فخری)سرود زیبای «تو ئه ی روله ی موسلمان» را دکلمه نمودند که  وجد حضار و تشویق آنان را در پی داشت.

اسوه حکیمی دانش آموز دبیرستانی مقاله ی ادبی -دینی  در مورد نماز و جایگاه آن را با قوت خاصی ارائه نمود.

مؤثرترین قسمت مراسم سخنرانی استاد محبوب ماموستا اکرم گرامی بود که پس تلاش و پیگیری فراوان به ارائه بحث رضایت دادند؛ایشان با توجه به وضع موجود شهرستان به قرآن آموزی و قرآن دانی و قرآن فهمی تأکید داشتند و اهمیت و جایگاه ویژه ی قرآن را یادآور شدند؛ایشان خواهران و مادران را به رعایت هرچه بیشتر حدود و حریم ها و حیا وعفت سفارش نمودند.ایشان تصریح نمودند امنیت – آرامش-اصلاح و پیشرفت را حاصل جامعه ای دانست که با قرآن زندگی می کنند .

سرود «تو خوا دایه گیان قورئانم فیرکه» با اجرای بچه های ابتدایی فضای معنوی خاصی بخشید.

کلیپ قرآنی با موضوع کودکان نابغه  و حافظ قرآن و سپس مناجات و دعا مجلس را معنویت مجلس را فزونی بخشید.

نماز جماعت و اهداءجوایز پایان بخش برنامه ها بود.

حاشیه:مراسم با استقبال کم نظیر خواهران گرامی و قرآن دوست روبه رو شد،تا جاییکه تعداد زیادی به خاطر عدم فضا بازگشتند؛قریب 1200نفر در مراسم حضور داشتند و الحمدلله بهرمندی از برنامه هاتا حد زیادی قابل قبول ارزیابی شد.

عکاس:نگار راشدپور

منبع : وب سایت پینوس

مراسم ختم قرآن 1

مراسم ختم قرآن 2

مراسم ختم قرآن 3