ج 31 فروردین 1403 ساعت 21:05

نشست‌های مشترک قوا زمینه‌ساز تسریع در رفع مشکلات اقتصادی/ رونق اقتصادی در معیشت مردم ملموس باشد

نشست‌های مشترک قوا زمینه‌ساز تسریع در رفع مشکلات اقتصادی/ رونق اقتصادی در معیشت مردم ملموس باشد

به گزارش سلام پاوه : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن تعامل مجلس و دولت در رفع مشکلات اقتصادی گفت: همکاری و هماهنگی مجلس زمینه تسریع در رفع مسائل اقتصادی را فراهم می‌کند. شهاب نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،درخصوص تاثیرات برگزاری نشست مشترک رئیس و هیات رئیسه مجلس […]

به گزارش سلام پاوه : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن تعامل مجلس و دولت در رفع مشکلات اقتصادی گفت: همکاری و هماهنگی مجلس زمینه تسریع در رفع مسائل اقتصادی را فراهم می‌کند.شهاب نادری

شهاب نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،درخصوص تاثیرات برگزاری نشست مشترک رئیس و هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با معاون اول رئیس جمهور و مسئولان اقتصادی دولت،گفت: برگزاری جلسات مشترک دولت و مجلس می‌تواند زمینه هماهنگی بیشتر را برای حل مسائل اقتصادی فراهم آورد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات درمجلس شورای اسلامی،ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس در حوزه تقنین می‌تواند شرایط را برای رفع مشکلات اقتصادی و تسهیل امور فراهم کند، بنابراین باید با سایر نهادها هماهنگ باشد.

نیل به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستورکار همه مسئولان باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم،افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی روی موضوع رونق تولید و رفع مسائل اقتصادی تاکید دارد و دولت نیز در این زمینه اعلام کرده قصد دارد شرایط توسعه اقتصادی کشور را فراهم کند بنابراین تعامل و هماهنگی مسئولان قوای مقننه و مجریه زمینه ساز تسریع در حل مشکلات اقتصادی است.

تعاملات قوا باید به رفع مشکلات در عمل منتهی شود

نادری با بیان اینکه تعاملات قوای مقننه و مجریه باید به رفع مشکلات در عمل منتهی شود،افزود: نیل به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی باید در دستورکار همه مسئولان باشد.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،افزود:تعاملات مجلس و دولت باید به نحوی باشد که در زندگی اقتصادی تاثیرمثبتی داشته باشد و تامین معیشت برای خانوارها را تسهیل کند.

یک پاسخ برای “نشست‌های مشترک قوا زمینه‌ساز تسریع در رفع مشکلات اقتصادی/ رونق اقتصادی در معیشت مردم ملموس باشد

  • سلیم در تاریخ مرداد 22, 1395 گفت:

    شهاب سخنرانی بس است!!!!!!!!!مشکل مرز شوشمی راحل کنند!!سخنرانی برای ما نان نمیشه!!!!