س 28 فروردین 1403 ساعت 17:03

لزوم رفع و ترمیم نقاط حادثه خیز در مسیر روستای چورژی/ عکس

لزوم رفع و ترمیم نقاط حادثه خیز در مسیر روستای چورژی/ عکس

به گزارش سلام پاوه:در پی تعریض و اصلاح مسیر جاده پاوه به کرمانشاه خصوصا در مسیر اصلی روستای چورژی در چند سال گذشته متاسفانه وضعیت این جاده همچنان کیفیت مطلوبی ندارد و دارای مشکلاتی است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:عده ای از ساکنین و مغازه داران مسیر اصلی روستای چورژی در تماس با این پایگاه خبری تحلیلی […]

به گزارش سلام پاوه:در پی تعریض و اصلاح مسیر جاده پاوه به کرمانشاه خصوصا در مسیر اصلی روستای چورژی در چند سال گذشته متاسفانه وضعیت این جاده همچنان کیفیت مطلوبی ندارد و دارای مشکلاتی است.راه چورزی (2)

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:عده ای از ساکنین و مغازه داران مسیر اصلی روستای چورژی در تماس با این پایگاه خبری تحلیلی خواستار اطلاع رسانی از وضعیت و خیم این جاده شدند و از مسئولین درخواست نمودند که هر چه زودتر به فکر اصلاح و ترمیم آن باشند.

رحمان امینی کیا یکی از ساکنین روستای چورژی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:متاسفانه در چند سال گذشته این مسیر که از مسیر های اصلی پاوه به کرمانشاه می باشد همواره حادثه ساز بوده که شاهد وقوع تصادفات و انحرافات متعدد اتومبیل ها در این مسیر بودهایم که منجر به مرگ همشهریان نیز بوده است.

وی گفت در سالهای گذشته اداره راه و شهرسازی جهت تعریض این جاده با پیمانکار مربوطه اقدام به بهسازی این مسیر را داشته اند که متاسفانه سالهاست همچنان این مسیر مشکلات و معضلاتی را برای ما ساکنین و بازاریان این روستا فراهم کرده است.لذا از مسئولین مربوطه و خصوصا پیمانکار محترم خواهشمندیم حداقل جهت ترمیم این جاده و رفع مشکلات آن اقدام نماید.که خدایی ناخواسته شاهد اتفاقات ناگواری دیگری نشویم.

یکی دیگر از صاحبان مغازه مکانیکی به خبرنگار ما گفت:متاسفانه پس از گذشت چند سال از تعریض این جاده ما همچنان با مشکلاتی مواجهیم که هیچکس هم در این زمینه پیگیری ننموده است.

وی گفت:اختلاف سطح جاده اصلی با مسیری که در حال تعریض است بسیار خطر آفرین بوده و روزانه برای خیلی از افرادی که با مسیر آشنایی ندارند خطراتی را به وجود آورده است چرا که اکثر ما به دلیل عدم مراجعه مسئولین و پیمانکار مربوطه خود اقدام به برطرف نمودن نقاط حادثه خیز کرده ایم.

اکثر ساکنین و مغازه داران که در مسیر اصلی این جاده قرار گرفته ایم بیشتر با مشکلات آن دست و پنجه نرم میکنیم لذا از مسئولین و اداره راه و شهرسازی تقاضامندیم حداقل نسبت به بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز این مسیر اقدام عاجل نمایند.

لازم بذکر است مدیر اداره راه و شهرسازی پاوه از مدیران انتقاد پذیر و فعال می باشد که امیدواریم برای رفع این مشکل نیز سریعا اقدامات لازم را انجام دهد.

تصاویر مربوط به مسیر روستای چورژی

راه چورزی (3)

راه چورزی (1)

راه چورزی (5)

جاده چورژی (6)

جاده چورژی (10)

یک پاسخ برای “لزوم رفع و ترمیم نقاط حادثه خیز در مسیر روستای چورژی/ عکس

  • محمد در تاریخ مرداد 22, 1395 گفت:

    رحمان امینی کیا اعلام کرد….. این مسیر که از مسیرهای اصلی پاوه کرمانشاه است… این مسیر تنها مسیر پاوه کرمانشاه است نه یکی از مسیرها