س 28 فروردین 1403 ساعت 11:59

برپایی نمایشگاه عکس با موضوع هورامان بهشت گمشده ایران + عکس

برپایی نمایشگاه عکس با موضوع هورامان بهشت گمشده ایران + عکس

به گزارش سلام پاوه:نمایشگاه عکس با موضوع هورامان،بهشت گمشده ایران و مجموعه ای از عکس های نوروزی هنرمندان هورامی توسط دکتر دهنادی در تهران  افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این نمایشگاه که با هدف،معرفی و شناساندن هورامان به عنوان بهشت گمشده ایران برپا شده است شامل:تئاتر کودک،موسیقی محلی،مسابقه اشپزی غذاهای محلی و عکس با لباس های […]

به گزارش سلام پاوه:نمایشگاه عکس با موضوع هورامان،بهشت گمشده ایران و مجموعه ای از عکس های نوروزی هنرمندان هورامی توسط دکتر دهنادی در تهران  افتتاح شد.نمایشگاه عکاسی (13)

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این نمایشگاه که با هدف،معرفی و شناساندن هورامان به عنوان بهشت گمشده ایران برپا شده است شامل:تئاتر کودک،موسیقی محلی،مسابقه اشپزی غذاهای محلی و عکس با لباس های محلی توسط عکاسان هنرمند و خوش ذوق نوزاد قادری و بهار طاهری در معرض تماشای علاقه مندان و دوستداران قرار میگیرد.

این نمایشگاه با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهر تهران و مشارکت فرهنگسرای معرفت از 13 مرداد تا 23 مرداد ماه برای حضور علاقه مندان و هنرمندان برپا شده است.

علاقه مندان میتوانند با مراجعه به آدرس نمایشگاه واقع در:شهران.بعد از زیر گذر شهید همت.بین فلکه اول و دوم نگارخانه و گالری معرفت حضور بهم رسانند.

دست نوشته دکتر دهنادی در این نمایشگاه در توصیف کردستان :

به نام خدای ایران زمین
اگر آن گونه که برخی دیرینه شناسان گفته اند؛قوم ایرج یا همان ایرانیان نسب از قوم کرد برند،کردها دیرینه ی ایران عزیز ما هستند.و ایران به کردهایش و کردها به ایران فرزند عزیز خودش میبالد.کردستان جان ایران زمین است و همه ما به این خطه ی زیبا و اهورایی و پر ایمان و پر وحدت خودمان میبالیم.
زنده باد کردستان_زنده باد ایران
دکتر محمد صادق دهنادی

نمایشگاه عکاسی (13) نمایشگاه عکاسی (12) نمایشگاه عکاسی (14) نمایشگاه عکاسی (8) نمایشگاه عکاسی (7) نمایشگاه عکاسی (9) نمایشگاه عکاسی (10) نمایشگاه عکاسی (11) نمایشگاه عکاسی (6) نمایشگاه عکاسی (5) نمایشگاه عکاسی (3) نمایشگاه عکاسی (2)

 

 

نمایشگاه عکاسی (1)

2 پاسخ برای “برپایی نمایشگاه عکس با موضوع هورامان بهشت گمشده ایران + عکس

  • جوانروی در تاریخ مرداد 22, 1395 گفت:

    کاک نوزاد قادری وخانم طاهری وآقای دکتر معمنون زحمات شماها 🙂 نده خسته نباشید شانازی به وه فرهنگ کرد ومعرفی لباس کردی. و………..خارج از شهرستان

    تلاش آن عزیزان برای منطقه هورامانا‌ ت و نشاا با انگیز بیشر تلاش داشت
    موفق وموید باشید سپاس عکس نمایشگاه ولباس کردی
    و……….در معرض بازدیدگننده قرار گرفت جالب است ولی نظر بنده این است با کم لطفی وبی مهری و ؟؟؟؟؟؟؟ نباشددر شهر پاوه کامنت

  • فرهنگی در تاریخ مرداد 21, 1395 گفت:

    کاک نوازد وهمکاران ا حسن به تلاش شما واقای دکتر وخانم طاهری که با برگزاری نمایشگاه …..ً…..فرهنگ هورامان را از غربت نجات دادودر مرکز ایران افتخار آفریده چون شهرونده شهرمان نیاز به نمایشگاه ندار دچون از اطلاعات کافی برخوددار وهزینه بر دستگاه دولتی تحمیل می شود چون فرهنگ و….پاوه جوانرود روانسر مشترک وانگیز شدی برای مسولین چون اکثر نمایشگاه در شهرمان تکراری وبه آن صورت استقبال نمی شود دست مزیزاد کاک نوازد ویاری دهنده آن عزیزان