پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:36

تجلیل هیئت کشتی و اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاوه از خبرنگاران + عکس

تجلیل هیئت کشتی و اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاوه از خبرنگاران + عکس

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت روز خبرنگار مدیر اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاوه و هئیت کشتی و رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه طی برنامه هایی بصورت جداگانه از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه تجلیل کردند. در این ائیین های جداگانه شاهرخ دولتخواه رئیس اداره صنعت ، معدن […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت روز خبرنگار مدیر اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاوه و هئیت کشتی و رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه طی برنامه هایی بصورت جداگانه از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه تجلیل کردند.شاهرخ دولتخواه

در این ائیین های جداگانه شاهرخ دولتخواه رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاوه ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه و خبر اظهار داشت : خبرنگاران چشمهای بینای جامعه هستند و یکی از ارکان توسعه می باشند.

وی ضمن قدر دانی از زحمات رسانه ها و خبرنگاران در ادامه راه برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

در آئیین مشابهی در هتل ارم پاوه رئیس اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی پاوه نیز با اهدای لوح سپاس و جوایزی از اصحاب رسانه تجلیل کردند.

سعدی توفیقی رئیس هیئت کشتی نقش رسانه ها و خبرنگاران را در ایجاد انگیزه و شور ونشاط و تشویق کشتی گیران بسیار مهم دانست و از زحمات این عزیزان قدردانی و تشکر کرد.

هیوا حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه رسانه های را بازوانی برای توسعه ورزش شهرستان دانستند و از زحمات انان قدردانی کردند.

تجلیل هیئت کشتی

شاهرخ دولتخواه