ج 10 فروردین 1403 ساعت 19:05

فرماندار جوانرود: خبرنگاران بخشی از نخبگان جامعه هستند

فرماندار جوانرود: خبرنگاران بخشی از نخبگان جامعه هستند

به گزارش سلام پاوه : فرماندار جوانرود با تبریک یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای خبرنگار گفت: خبرنگاران بخشی از نخبگان جامعه هستند که صرفا عشق و علاقه به حرفه خبرنگاری آنان را به این مسیر سوق داده است. به گزارش خبرنگار ایرنا، آرش لهونی روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار جوانرود با تبریک یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای خبرنگار گفت: خبرنگاران بخشی از نخبگان جامعه هستند که صرفا عشق و علاقه به حرفه خبرنگاری آنان را به این مسیر سوق داده است.فرماندار جوانرود+ روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار ایرنا، آرش لهونی روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان جوانرود افزود: خبرنگاران نسبت به وقایع اطراف خود و مشکلات اجتماع بی تفاوت نیستند.

شهردار جوانرود نیز با تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران اظهار داشتند: خبرنگاران قشری پویا، فعال و زحمتکش هستند که در راستای آگاهی بخشی به جامعه فعالیت می کنند.

حسینعلی طهماسبی با بیان اینکه خبرنگاران رسالت خطیر آگاهی بخشی به جامعه را برعهده دارند از خبرنگاران رسانه های مختلف خواستند با اطلاع رسانی شفاف و به موقع در راستای خدمت رسانی به جامعه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

در پایان این مراسم با اهدا هدایایی از خبرنگاران رسانه های شهرستان جوانرود تجلیل شد.

شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.