ج 31 فروردین 1403 ساعت 22:28

پیام تبریک شهردار پاوه به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک شهردار پاوه به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش سلام پاوه : علی محمد میری شهردار پاوه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار طی پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت . متن پیام تبریک به این شرح است: حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات  گوناگون نقش بسزایی در ارتقای سطح […]

به گزارش سلام پاوه : علی محمد میری شهردار پاوه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار طی پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت . متن پیام تبریک به این شرح است:

حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات  گوناگون نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفاء خواهد نمود. در دنیای امروز، خبرگزاری‌ها وخبرنگاران نقشی مهم و تعیین‌کننده‌ای بعنوان رابط بین مسئولین، سازمان‌ها و مردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری، ایفا می‌کنند.شهردار پاوه (6)

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه هستند و برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می نمایند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزند و تحت تأثیر جوسازی‌ها ، شایعه پراکنی‌ها، هیاهو‌آفرینی‌ها، قرار نگیرند.

رعایت رسم “امانتداری” مهم ترین رسالت خبرنگاری است، نگرش دقیق و عمیق خبرنگار به رخدادها و وقایع خبری، توجه به اولویت های جامعه با رویکرد حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومی از جمله عوامل موثر در ارزش بخشیدن به کارکرد خبرنگار است.

این روز فرصت مغتنمی است که از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه خبرنگاران تشکر و قدردانی نمایم و این روز پاسداشت حق گویی و حق جویی و پاسداشت قلم را به همه آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است شورای اسلامی شهر و شهرداری پاوه در نظر دارند همزمان با روز خبرنگاه مورخه ۹۵/۵/۱۷ در سالن اجتماعات شورای شهر در مراسمی از زحمات این عزیزان قدردانی بعمل اورند.