ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 12:01

امام جمعه پاوه : از هیچ نوع کمک، همراهی و مساعدتی در جهت توسعه شهرستان دریغ نمی کنم

امام جمعه پاوه : از هیچ نوع کمک، همراهی و مساعدتی در جهت توسعه شهرستان دریغ نمی کنم

به گزارش سلام پاوه : خطیب جمعه پاوه در خطبه های امروز نماز جمعه، نقش فرماندار بعنوان نماینده دولت و نقش شورای شهر و نماینده مردم را به‌ عنوان منتخبین ملت در توسعه شهرستان بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت: آقای فرماندار به‌عنوان نماینده محترم دولت و شورای شهر و نماینده محترم مجلس به‌عنوان […]

به گزارش سلام پاوه : خطیب جمعه پاوه در خطبه های امروز نماز جمعه، نقش فرماندار بعنوان نماینده دولت و نقش شورای شهر و نماینده مردم را به‌ عنوان منتخبین ملت در توسعه شهرستان بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت: آقای فرماندار به‌عنوان نماینده محترم دولت و شورای شهر و نماینده محترم مجلس به‌عنوان منتخبین مردم وظیفه‌دارند بیش از این به مردم خدمت کنند چرا که در واقع  پیگیری امورات مربوط به توسعه شهر قانوناً به عهده این آقایان است، لذا باید برای مردم توضیح دهند که برایشان چه کرده‌اند.نماز جمعه 1

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نماز جمعه امروز پاوه به امامت حاج ماموستا ملا قادر قادری و حضور باشکوه مسلمانان نمازگزار در مسجد جامع شهر پاوه، برگزار شد. در این هفته خطیب جمعه پاوه خطبه‌های این هفته را به موضوعات «۱– اسلام دین رحمت است 2-دلیل عدم توسعه‌یافتگی پاوه 3-یک یادآوری خیر» اختصاص دادند. و در بخش دوم سخنانشان به موضوع مصاحبه اخیر پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه با مهندس برهان عبدی در مورد وضعیت توسعه یافتگی شهرستان پاوه پرداخت .

حاج ماموستا قادری  در بخش دوم سخنان خود به مصاحبه سایت سلام پاوه با یکی از جوانان شهر پاوه در خصوص عدم توسعه‌یافتگی پاوه اشاره داشت و گفت: در این مصاحبه‌عنوان شده است امام‌جمعه پاوه می‌تواند در توسعه پاوه نقش مهمی داشته باشد و تمامی مشکلات را تا حدی متوجه امام‌جمعه کرده بودند، بنده این موضوع را به حسن ظن نگریسته و از مصاحبه‌شونده و مصاحبه‌کننده برای داشتن دغدغه در خصوص توسعه پاوه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: اینکه پاوه توسعه یابد کاری پسندیده است اما ما باید برای دردها، درمان مناسب بیابیم، همه قبول داریم که جمهوری اسلامی در طول 37 سال گذشته منشأ خدمات بسیاری در این منطقه بوده است، اما بنده هم معتقدم باید برای این شهر کارهای زیادتری انجام شود و بیش از این به این شهرستان توجه شود.

امام جمعه پاوه وظیفه و مأموریت امام‌جمعه را ارشاد و موعظه و نصیحت در روز جمعه عنوان کردو گفت: بنده هم به‌عنوان امام‌جمعه سعی نموده‌ام در کنار وظیفه امامت جمعه، از هیچ نوع کمک، همراهی و مساعدتی در جهت توسعه شهرستان دریغ نکنم.ماموستا قادری

حاج ماموستا قادری به نمونه هایی از پیگیری ها برای رفع مشکلات شهرستان اشاره داشت و گفت: برای بازگشایی مرزشوشمی، چندین بار با وزیر محترم کشور و رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و دهها مسئول دیگر ملاقات و صحبت کرده‌ام و بارها این مسئله را مطرح نموده ام که تا در سه‌راهی باینگان سخت گیری باشد پاوه توسعه اتفاق نخواهد یافت و مسافر جرأت خرید حتی یک تلویزیون را از پاوه ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نقش فرماندار بعنوان نماینده دولت و نقش شورای شهر و نماینده مردم را به‌عنوان منتخبین ملت در توسعه شهرستان بسیار بااهمیت عنوان کردو گفت: آقای فرماندار به‌عنوان نماینده محترم دولت و شورای شهر و نماینده محترم مجلس به‌عنوان منتخبین مردم وظیفه‌دارند بیش از این به مردم خدمت کنند چرا که در واقع  پیگیری امورات مربوط به توسعه شهر قانوناً به عهده این آقایان است، لذا باید برای مردم توضیح دهند که برایشان چه کرده‌اند.

امام جمعه پاوه بابیان اینکه در طول عمر انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از بودجه‌های شهر اطلاع نداشته است خاطرنشان کرد: مردم گمان می‌کنند که مسئولان شهر بدون هماهنگی امام جمعه کاری انجام نمی‌دهند، این‌گونه نیست. در طول 37 سال گذشته بنده هم مثل سایر مردم از بودجه شهر مطلع شده‌ام و هیچ‌گاه بنده را در بحث بودجه و تقسیم آن دخالت نداده‌اند و البته قانوناً هم نیازی به اطلاع و دخالت ما نیست.

حاج ماموستا قادری با اشاره به توسعه‌یافتگی شهر جوانرود عنوان کرد: اجناس از پاوه و از طریق جوانان این شهر به جوانرود وارد می‌شود و سبب رونق بازار جوانرود شده است البته ناگفته نماند جوانان جوانرود قابل‌تقدیر هستند و توانسته‌اند شهر خود را به شیوه احسن رونق دهند به نحوی که جمعی از شهرستان ما برای آن‌ها کار می کنند، چرا جوانان ما کاری نکنند که همانند جوانرود شهرستانی دیگر هم برای ما کار کند؟

وی افزود: در مرز ما حدود 2000 نفر مشغول کوله بری هستند و نزدیک به 200راننده شبانه روز مشغول حمل کالا به جوانرود، مریوان و کامیاران و غیره هستند و در تاریخ 10 مرداد رسانه ها اعلام کردند در سه روز هفتم وهشتم و نهم مرداد ماه شهر بانه پذیرای یکصدهزار نفر مسافر بوده است.

خطیب جمعه پاوه با بیان اینکه معتقدم توسعه با حرف عملی نمی شود، ادامه داد و پرسید: آیا اگر بانه و جوانرود توسعه پیدا کرده و یا بازارشان رونق دارد، ائمه محترم جمعه بانه و جوانرود عامل این توسعه و رونق بوده اند یا جوانان شهرهای بانه و جوانرود آستین ها را بالا زده و پولدارانشان سرمایه خود را در خدمت مردم قرار داده اند.؟!

وی در پایان به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: دوشنبه گذشته خداوند توفیق داد خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و در بخش ملاقات خصوصی، معظم له احوال پاوه را جویا شدند و به مردان و زنان و علی‌الخصوص جوانان پاوه سلام رساندند.

8 پاسخ برای “امام جمعه پاوه : از هیچ نوع کمک، همراهی و مساعدتی در جهت توسعه شهرستان دریغ نمی کنم

  • هوارگه در تاریخ مرداد 17, 1395 گفت:

    با سلام خدمت همه شهروندان وحاج اقا قادری قطعآ این فقط نظر آقای عبدی نیست نظر اکثریت ساکنین شهرستان میباشد وحتی دیگر شهرستانها واستانها میگویند با داشتن چنین امام جمعه ونماینده ولی فقیه قدرتمندی همچون ماموستا قادری چگونه است مرز رسمی وقانونی شوشمه بسته وقابل بازگشای نیست همچنان که نطریه یکی از دوستان بود قدرت نماینده ولی فقیه وامام جمعه محترم با فرماندار واعضای شورا یکی نیست شورا کارش شده سنگ فرش وتعویض شهرداران وفرماندار کارش شده نظارت بر پروژها پس فاصله زیاده

  • بازارچه مرزی شماره3و2 در تاریخ مرداد 17, 1395 گفت:

    توجه …….توجه…….اجاره ماهیانه مغازه های بازارچه مرزی واقع درسرباورپاوه جنب ترمینال 150هزارتومان است هرکسی تمایل دارد به بازارچه مرزی شماره 2پاوه مراجعه کند
    دارای اب.برق .گازشهری.سرویس بهداشتی.پارکینگ.ابخوری. ضمنا این بازارچه در بهترین نقطه شهرپاوه قراردارد ودرجوار ان CNG..هتل 2ستاره.ترمینال وتعاونی 7.پل هوایی.پمپ بنزین.پارک واستراحتگاه بلوار..زمین بازی بچه ها.رستوران وغذاخوری.وازهمه مهمتر ورودی شهر است که نظر هر مسافری رابه خود جلب میکند ..خداییش در کجای شهر این همه امکانات باهم ودرکنار یکدیگرهستند؟؟؟من با حرفهای نقاش گوشه گیر موافقم وازمردم پاوه میخوام از این مغازه هااستقبال کنند ..
    کل مغازه های این نقطه با احتساب بازارچه مرزی قدیمی 400مغازه هستند که درصورت استقبال به قطب بازاروخریدوفروش تبدیل میشود باتشکر از سایت سلام پاوه

  • نقاش گوشه گیر در تاریخ مرداد 17, 1395 گفت:

    یک کلام ختم کلام :
    مردم و ملت شهر پاوه تنبل هستند و عارشون میاد هرکاری انجام بدن .
    برید جوانرود حدود بیست نفر تو بازارش فلافل میفروشن حدود 200 نفر فقط دستفروشی میکنند کدوم جوان این شهر میره دستفروشی کنه ؟ 200 دکان تو بازارچه خالیه کسی نمیره کاری کنه دیگه رونق چطور سمت ما میخواید بیاد ؟
    از ماست که بر ماست …
    وسلام

  • حقیقت در تاریخ مرداد 16, 1395 گفت:

    تنها راه حل رکود پاوه برخورد شدید با مقوله قاچاق تا این شهر از رکود در بیاد….

  • ناشناس در تاریخ مرداد 16, 1395 گفت:

    اقای کریمی درجریان دیدار رهبری اقای حسینی واقای صفری از شورای پاوه هم حضور داشتند بعلاوه چندین نفر دیگر مثل اقای پیران ویسه و……….

  • اگاه در تاریخ مرداد 16, 1395 گفت:

    مصاحبه مهندس برهان عبدی یکی از بهترین وصادقانه ترین صحبتهایی بوده که در طول این سالها در باب عدم توسعه شهرستان بیان شده است.

  • کریمی در تاریخ مرداد 16, 1395 گفت:

    با سلام بنده در مسجد بودم وتمام حرفهای ماموسا را تایید میکنم وخیلی خوب مطلب را مثل همیشه ادا کردند اما جنابعالی خوب میدانید وتوقع مردم این است که افراد مورد نظر تاکنون نتوانسته اند وظیفه خود را خوب انجام دهند در واقع نفوذ کلام جنابعالی با آنها اصولا قابل مقایسه نیست مانند تفنگ بادی واسلحه کلاش -بعنوان مثال :دیداربا رهبری کم توفیقی نیست که نصیب شده که هیچکدام ازافراد مسوول برد ندارند به آنجا برسند والاتمام واقعیت ها را فرمودید اما این یک توقع از توانمندی حضرتعالی است.

  • فاتح در تاریخ مرداد 16, 1395 گفت:

    ای بابا وقتی کسی حرف جناب حاج ماموسا را گوش نمیده دیگه چه انتظاری از مابقی باید داشت ده بار حاج ماموسا فرمودند گردنه سریاس پاسگاه مزاحم مسافران میشه و این باعث نگرانی شده کو گوش شنوا و کسی کاری نکرد پس تنها چاره باز شدن مرز و فعالیت سرمایه داران در منطقه پاوست چون در این را همه ذینفع هستن و باعث توسعه میشه