ج 31 فروردین 1403 ساعت 15:55

توجه به مقوله سلامت باید دغدغه همه مدیران ودستگاهها باشد

توجه به مقوله سلامت باید دغدغه همه مدیران ودستگاهها باشد

به گزارش سلام پاوه:معاون فرماندار پاوه گفت:توجه و حساسیت به موضوع سلامت جامعه باید دغدغه تمام مدیران و دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان باشد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:سید نجیب میرانی روز پنجشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی پاوه که در فرمانداری تشکیل شد با بیان اینکه موضوع سلامت […]

به گزارش سلام پاوه:معاون فرماندار پاوه گفت:توجه و حساسیت به موضوع سلامت جامعه باید دغدغه تمام مدیران و دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان باشد.بهداشت (2)

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:سید نجیب میرانی روز پنجشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی پاوه که در فرمانداری تشکیل شد با بیان اینکه موضوع سلامت بحث زنده بودن یک جامعه است وغفلت از آن موجب خسارات جبران ناپذیری خواهد شد؛ افزود: لذا در این حوزه نیازمند تلاش بیشتر هستیم.

معاون فرماندار پاوه گفت:اختصاص اعتبارات مورد نیاز و برنامه ریزی صحیح در کنار مدیریت علمی و عملی می تواند ما در همه حوزه ها و به ویژه بخش سلامت به موفقیت های چشمگیری برساند.

سید نجیب میرانی با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج)،نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان در شناسایی و انهدام کارگاه تولید لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی در شهرستان، خواستار هم افزایی و همکاری تمام دستگاه ها با شبکه بهداشت و درمان در راستای ارتقای سلامت هر چه بیشتر جامعه شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه با قدردانی از حمایت و همکاری دستگاه های اداری شهرستان و تعامل با شبکه بهداشت و درمان از برگزاری جشنواره روستای سالم در روستای نوریاب بخش مرکزی پاوه در مهر ماه سال جاری خبر داد.

صبور حسینی آموزش را به عنوان مهمترین ابزار و مؤثرترین راهکار در جهت پیشگیری از بیماری ها و ارتقای سلامت جامعه دانست.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

بهداشت (1)