ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:42

تعدادی از اقدامات و مصوبات شورای چهارم شهر پاوه

تعدادی از اقدامات و مصوبات شورای چهارم شهر پاوه

به گزارش سلام پاوه :شورای اسلامی شهر پاوه در جلسه روز پنجشنبه مورخ 92/6/14با حضور شهردار و جمعی از کارکنان شهرداری پاوه ونیز کلیه اعضای شورای شهر تشکیل گردید در این نشست به نحوه جمع آوری زباله ، بدهی های شهرداری ، وضعیت کارکردی نیروهای خدماتی وعمرانی ، دکان های بازارچه مرزی  و… بحث وتبادل […]

به گزارش سلام پاوه :شورای اسلامی شهر پاوه در جلسه روز پنجشنبه مورخ 92/6/14با حضور شهردار و جمعی از کارکنان شهرداری پاوه ونیز کلیه اعضای شورای شهر تشکیل گردید در این نشست به نحوه جمع آوری زباله ، بدهی های شهرداری ، وضعیت کارکردی نیروهای خدماتی وعمرانی ، دکان های بازارچه مرزی  و… بحث وتبادل نظر به عمل آمد که در نهایت تصمیماتی به شرح شورای شهر پاوهذیل تصویب گردید.

*  به منظور نظارت کمی وکیفی بر فعالیت های در حال اجرای شهرداری مقرر گردید کلیه مصوبات شورای قبلی که تاکنون اجرایی نگردیده را جهت تصویب مجدد به شورای شهر اعاده نمایند .

* از دیگر مصوبات می توان به مکلف نمودن شهرداری به لایروبی ، اصلاح و مرمت کانال های عبور آب در خیابان گردشگری وسایر محلات سطح شهر قبل از بارش نزولات آسمانی به منظور جلوگیری از بروز خسارات مالی شهروندان گردید.

* از طرفی با توجه به محدودیت پیاده روهای سطح شهر مقرر گردید ستاد سد معبر شهرداری پاوه بدون اغماض وچشم پوشی در وهله اول با تذکر شفاهی ودر مرحله بعدی با اقدام قاطع به عوامل سلب کننده حقوق شهروندی مبارزه نماید به ویژه مواردی که زیبایی بافت شهری را به چالش می کشاند.

* در این نشست با بررسی خلافی تعدادی از ماشین های شهرداری که متأسفانه تعدادی از آنها که حتی بیش از 10.000.000 میلیون ريال خلافی دارند پرداخت جریمه توسط شهرداری خلاف تشخیص و مقرر گردید برابر ضوابط راننده وسیله نقلیه پرداخت جریمه تخلف را شخصاً پرداخت نمایند.

* متأسفانه مشاهده گردیده بعضی اشخاص با تماس تلفنی و… از سنگ شکن شهرداری اقدام به تحویل ماسه رایگان به بعضی از شهروندان بدون رعایت ضوابط نمودند که این امر علاوه بر بی نظمی و.. منجر به سؤاستفاده احتمالی …گردیده است لذا مقرر گردید تحویل هرگونه اموال به غیر  ، بدون رعایت ضوابط خلاف تشخیص وبا متخلف برابر ضوابط رفتار می گردد.

*  مقرر گردید شهرداری پاوه در راستای شفاف سازی و اطلاع اعضای شورای شهر از میزان بدهکاری وبستانکاری در اسرع وقت نسبت به تهیه و ارائه تراز مالی تا تاریخ 92/6/25 اقدام نماید مضافاً اینکه تنظیم صورت وضعیت بایدبا امضاء شهردار وکارشناس مالی انجام گیرد بنحویکه بعد از مهلت مذکور شورای اسلامی شهر متعهد به پرداخت ارائه آمار وارقام جدید نمی باشد .

*مقرر گردید ساماندهی نیروهای خدماتی شهرداری بنحوی انجام گیرد منجر به رضایت عمومی گردد لازم به ذکر است معوقه پرداخت حقوق کارکنان خدماتی وعمرانی در اسرع وقت صورت گیرد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی حاج محمد فاروق یوسفی

4 پاسخ برای “تعدادی از اقدامات و مصوبات شورای چهارم شهر پاوه

  • پاوه ای در تاریخ مهر 19, 1392 گفت:

    لطفاشورای محترم یه مصوبه در مورد زمین های کنار مرقد حاجی تایید کنید و سندشان را واگذار نمایید شورای قبلی که هیچی

  • مدرک ولدبیگی در تاریخ شهریور 18, 1392 گفت:

    با سلام
    با این مصوبات میتوان امیدوار بود که شورای جدید شورای تدبیر و امید است
    امیدوارم انتخاب دوباره شهردار پاوه و ابقای ایشان در سمت شهرداری دلیل بر تایید عملکرد ایشان و شورای سوم نباشد و فقط بخاطر رسیدگی به تخلفات شهرداری و شورای سوم باشد و بعد از روشن شدن و سپردن ایشان به دست قانون، فردی با تجربه، سالم و لایق را جایگزین ایشان نمایند
    در حال حاظر شهردار و بیشتر کارمندان شهرداری به دریافت رشوه متهم هستند و با توجه به این موضوع باید در این زمینه پیگیری لازم انجام شود
    با ارزوی موفقیت روز افزون برای شورای جدید، اقای صالحی و تمام کسانی که با هدف خدمت به مردم فعالیت می نمایند

  • سیوان در تاریخ شهریور 17, 1392 گفت:

    سلام
    ضمن تبریک به مدیر سایت که این محیط را برای ما فراهم نموده اند . ینده با کمال احترام برای آقای ابراهیمی (شهردار ) فکر می کنم شما منتخبین مردم در انتخاب شهردار و ابقای ایشان باید تجدید نظر کنید ایشان در این زمینه هیچ گونه تخصصی ندارند(عملکردش هم گویای این موضوع است )
    در غیر اینصورت دلیل انتخاب مجدد ایشان را برای مردم توضیح دهید شاید من اشتباه میکنم .

  • ک / ک در تاریخ شهریور 17, 1392 گفت:

    با سلام

    آقای محی الدینی خوشبختانه هم انسانهای توانمند و با تجربه و هم نیروهای جوان و دلسوزی در کنار شما هستند امیدواریم که این فرصت ها را غنیمت بدانید و در خدمتگزاری به مردم پاوه کوشا باشید زیرا این مردم و این شهر بییشتر از اینها لیاقت دارند .