پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:49

پاسخ دکتر رازانی به شایعه استعفا یا برکناری استاندار کرمانشاه

پاسخ دکتر رازانی به شایعه استعفا یا برکناری استاندار کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه : دکتر رازانی به شایعه استعفا یا برکناری استاندار کرمانشاه پاسخ داد و این موضوع را بی اساس و کذب خواند. به گزارش سلام پاوه و به نقل ار واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر اسداله رازانی امروز در حاشیه پنجمین جلسه اقتصاد مقاومتی با اشاره به […]

به گزارش سلام پاوه : دکتر رازانی به شایعه استعفا یا برکناری استاندار کرمانشاه پاسخ داد و این موضوع را بی اساس و کذب خواند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل ار واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر اسداله رازانی امروز در حاشیه پنجمین جلسه اقتصاد مقاومتی با اشاره به بحث هایی در فضای مجازی در خصوص استعفا یا برکناری استاندار کرمانشاه گفت: چند مدتی است که بعضی از افراد در فضای مجازی بحث استعفا یا برکناری استاندار کرمانشاه را مطرح می کنند و این وسط نیز افرادی مثل طفلهای نی سوار خواب «استاندار کرمانشاه شدن»  را می بینند که باید به مردم شریف استان عرض کنم که نه دولت قصد تغییر استاندار کرمانشاه را دارد و نه من قصد استعفاء و شانه خالی کردن از بار مسؤولیت خدمت به مردم استان را دارم.اسد الله رازانی

وی با بیان اینکه خبر 100 درصد دروغ و کذب است و باعث تاسف است که برخی افراد، گروه ها و سایت ها دروغ منتشر می کنند. افزود: دروغ در دین مبین اسلام بسیار مذمت شده و امام حسن عسگری(ع)  در این زمینه فرمایشی دارند که همه گناهان در یک اتاق گذاشته شده اند و کلید همة آنها دروغ است و از دیگر معصومین(ع) روایت است که دوری جستن از دروغ منجر به پرهیز از ارتکاب به دیگر گناهان می شود بنابراین کسی که دروغ می نویسد باید در ایمان چنین شخصی شک کرد.

دکتر رازانی همچنین تصریح کرد: دولت یازدهم تا پایان کار خود قصد تغییر در استانداران به ویژه تغییر استاندار کرمانشاه ( با توجه به اینکه چند مدتی است به این سمت منصوب شده) ندارد و اگر بعضی خواب استاندار شدن را دارند خوب است که از خواب بیدار شوند و بگذارند که کارها در استان پیش برود و مردم با انگیزه و امید به دنبال تلاش برای شکوفایی هر چه بیشتر این استان باشند.

وی ادامه داد:همچنین صحبت هایی در خصوص عضویت اینجانب در هئیت مدیره صندوق توسعه ملی می شود لذا در پاسخ به این افراد نیز باید گفت که عضو هئیت مدیره این صندوق نبوده ام و از تاریخ یکم مهرماه سال 94 به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب شده ام.

دکتر رازانی بیان داشت: 5 نفر از اعضای صندوق توسعه ملی استعفا داده اند نه اینکه برکنار شده باشند.

استاندار کرمانشاه گفت: اگر گفته می شود که حقوق صندوق توسعه ملی نجومی بوده پس باید مرا تشویق کنند که از حقوقی بالاتر چشم پوشی کرده ام و به کرمانشاه آمده ام و اگر هم حقوق استانداری بیشتر از حقوق من در جایگاه قبلی باشد که این نقض اتهامات بی اساس خود آنهاست.

وی همچنین خاطرنشان کرد : در آستانه ی روز خبرنگار از جامعه ی محترم رسانه در استان توقع داریم که به رسالت مقدس خود عمل نموده و با دمیدن روحیه امیدواری در کالبد جامعه در توسعه ی استان نقش آفرین باشند و اجازه ندهند عده ای انگشت شمار با اغراض خاص و شخصی و جوسازی و شایعه پراکنی موجب یاس و دلسردی مردم عزیز استان و مسوولین شوند.

دکتر نوبخت هفته آینده به کرمانشاه می آید

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود از حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان در هفته آینده خبر داد و گفت: در زمینه اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی. دکتر توبخت هفته آینده به کرمانشاه می آید و به ریاست ایشان و با حضور مسئولین استان های لرستان. همدان. کردستان. ایلام و با محوریت استان کرمانشاه سمینار منطقه ای در کرمانشاه تشکیل می شود که این سمینار در زمینه ارتقای منطقه ای جایگاه استان و پیش بردن موضوعات پروژه های اجرایی نقش موثری ایفا خواهد کرد.