ج 31 فروردین 1403 ساعت 03:06

کسب مقام دوم مسابقات قرائت تقلیدی قرآن توسط اسماعیل مرادی

کسب مقام دوم مسابقات قرائت تقلیدی قرآن توسط اسماعیل مرادی

به گزارش سلام پاوه، اسماعیل مرادی ، قاری جوانرودی موفق به کسب مقام دوم در دور پنجم مسابقه تلویزیونی «اسرا» (مسابقات کشوری قرائت تقلیدی) شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اسماعیل مرادی قاری توانمند جوانرودی  با راهیابی به مرحله نهایی مسابقه تلویزیونی «اسرا» (مسابقات کشوری قرائت تقلیدی) موفق به کسب مقام دوم این دوره […]

به گزارش سلام پاوه، اسماعیل مرادی ، قاری جوانرودی موفق به کسب مقام دوم در دور پنجم مسابقه تلویزیونی «اسرا» (مسابقات کشوری قرائت تقلیدی) شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اسماعیل مرادی قاری توانمند جوانرودی  با راهیابی به مرحله نهایی مسابقه تلویزیونی «اسرا» (مسابقات کشوری قرائت تقلیدی) موفق به کسب مقام دوم این دوره از مسابقات قرآنی شد.اسماعیل مرادی

در مرحله نهایی دور پنجم مسابقه تلویزیونی «اسرا» و در گروه سنی بالای ۱۶ سال بخش قرائت تقلیدی در که در روزهای اخیر برگزار شد ، رسول بیگی با کسب ۹۳ امتیاز، اسماعیل مرادی با ۸۶/۵ امتیاز، اکبر مراتی ۸۱ امتیاز و سیدمجید موسوی با ۷۵ امتیاز به ترتیب موفق به کسب رتبه های  اول تا چهارم شدند و  لوح تقدیر و تندیس اسرا را دریافت کردند.

این قاری جوانرودی حائز مقامهای متعدد استانی و کشوری و از قاریان برتر کشوری می باشد  که مدیر موسسه قرآن و سنت محمد رسول الله شهرستان جوانرود که زیر نظر اداره ارشاد اسلامی فعالیت می نماید را  را بر عهده دارد.

منبع خبر: جوانرود هه وال