ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:19

با عاملان احتکار و گرانفروشی سیمان برخورد جدی خواهد شد

با عاملان احتکار و گرانفروشی سیمان برخورد جدی خواهد شد

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پاوه گفت،با عاملان و عرصه کنندگانی که خودسرانه اقدام به احتکار و یا گرانفروشی سیمان نمایند برخورد قاطع خواهد شد. شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:اخیرا مباحثی مبنی بر اینکه این کالا در بازار نایاب شده و عده ای سودجو و فرصت طلب […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پاوه گفت،با عاملان و عرصه کنندگانی که خودسرانه اقدام به احتکار و یا گرانفروشی سیمان نمایند برخورد قاطع خواهد شد.دولتخواه

شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:اخیرا مباحثی مبنی بر اینکه این کالا در بازار نایاب شده و عده ای سودجو و فرصت طلب درصدد هستند با احتکار سیمان باعث افزایش قیمت آن شوند با رد چنین مباحثی هیچگونه افزایش قیمتی صورت نگرفته و با فروشندگان یا کسانی که از عرضه این کالا به شهروندان با قیمت مصوب خودداری میکنند برخورد قانونی صورت میگیرد.

دولتخواه افزود:عاملین و توزیع کنندگان سیمان میتوانند با استفاده از فاکتورخرید معتبر از کارخانه و درصد سود معین(ده درصد)و مشخص به علاوه کرایه حمل به کالای خود اضافه نمایند.

وی گفت:بازرسان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف به همراه گشت های نامحسوس در صورت مشاهده هر نوع تخلف در زمینه گرانفروشی سیمان بلافاصله تشکیل پرونده داده خواهد شد که جهت اعمال قانون و برخورد با متخلفین به تعزیزات حکومتی معرفی خواهند شد.

دولتخواه در پایان از همه شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا احتکار و گرانفروشی سیمان میتوانند با شماره تلفن 124 و یا شماره های 46125978 و 46125710 واحد بازرسی و نظارت تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به تخلف مورد نظر اقدام شود.

3 پاسخ برای “با عاملان احتکار و گرانفروشی سیمان برخورد جدی خواهد شد

  • پاوه در تاریخ مرداد 14, 1395 گفت:

    وش مو عجله مکره

  • ناشناس در تاریخ مرداد 14, 1395 گفت:

    شماره تماس دفتر فروش کارخانه سیمان غرب:
    08334733399
    شماره تماس دفتر فروش کارخانه سیمان سامان غرب:
    08334622582
    قابل توجه آقای دولتخواه که میتونن با خود کارخانه در تماس باشن.با تشکر از کلیه عوامل زحمت کش سایت سلام پاوه که واقعلا خسته نباشید میگم که درجهت رفاه حال مردم و پیشرفت شهر زحمت میکشید.فقط یه درخواست دارم ازتون که پیگیر این قندو شکر هم بشید با تشکر.

  • ناشناس در تاریخ مرداد 14, 1395 گفت:

    با سلام خدمت آقای دولتخواه مثل اینکه آقای دولتخواه خبر ندارن که سیمان رو خود دولت گران کرده سیمانی که تا پری روز تنی 90500تومان بوده حالا 101500تومان می باشد (سیمان سامان تیپ دو)بنظر ایشون سیمان نباید گران بشه. پس چرا کسی نیس بگه قند و شکری که هنوز گرون نشده شایعشم اومده ،توی بازار یک کیلو هم پیدا نمیشه