پ 30 فروردین 1403 ساعت 10:14

برخورد دو خودروی سواری در روستا دوریسان حادثه ساز شد+ عکس

برخورد دو خودروی سواری در روستا دوریسان حادثه ساز شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز در مسیر روستای دوریسان در خروجی شهر پاوه برخورد دو دستگاه خودروی شخصی حادثه آفرید. شاهدان عینی در تماس با پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه اظهار داشتند : صبح امروز در حدود ساعت 6:50 یک دستگاه خودروی تندر ال 90 از یکی از کوچه های روستا به سمت به […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز در مسیر روستای دوریسان در خروجی شهر پاوه برخورد دو دستگاه خودروی شخصی حادثه آفرید.تصادف در دوریسان

شاهدان عینی در تماس با پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه اظهار داشتند : صبح امروز در حدود ساعت 6:50 یک دستگاه خودروی تندر ال 90 از یکی از کوچه های روستا به سمت به سمت مسیر اصلی جاده پاوه به کرمانشاه در حرکت بوده که به دلیل دوگانگی مسیر(قسمتی خاکی و قسمتی سنگفرش) و شیب زیاد ترمز ماشین دچار مشکل می شود و با خودروی پژو 206 که در حالت پارک بوده است برخورد می کند و این خودرو ها دچار آسیب می شوند.

این شاهدان گفتند : خوشبختانه این حادثه که فقط یک سرنشین و آن هم راننده خودروی تندر بود داشته است تلفات جانی و مصدومیت در پی نداشته است.

اما نکته جالب توجه در این خبر این است که این حادثه که در یکی از محلات روستای دوریسان از توابع بخش مرکزی پاوه در محله مسجد قدس  به وقوع پیوسته است اما باید کارشناسان پلیس راه از شهرستان روانسر عازم این نقطه شده و موضوع را بررسی کنند. حال باید پرسید روستای دوریسان که با خروجی شهر پاوه ادغام شده است چگونه است که برای موضوع اینچنینی باید پلیس راه روانسر از یک شهرستان دیگر جهت بررسی حادثه به محل اعزام شوند.

عکس : معاذ صالحی

 

تصادف در دوریسان

 

 

 

تصادف در دوریسان

 

 

۲۰۱۶۰۸۰۳_۰۸۲۸۱۰

 

 

 

تصادف در دوریسان

 

2 پاسخ برای “برخورد دو خودروی سواری در روستا دوریسان حادثه ساز شد+ عکس

  • آزمون آیین نامه رانندگی در تاریخ بهمن 8, 1396 گفت:

    ممنون اطلاعت مفید و خوبی
    بود

  • پاوه ای در تاریخ مرداد 14, 1395 گفت:

    روانسر قرار است استان شود
    بنابراین حق دارد پاوه ی کوچک را مدیریت کند.