پ 30 فروردین 1403 ساعت 08:58

نشست کارگروه ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس پاوه برگزار شد

نشست کارگروه ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : نشست کارگروه ایاب و ذهاب دانش آموزان شهرستان پاوه در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: با حضور بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش، نمایندگان شورای شهر، دادگستری، راهنمایی و رانندگی، شهرداری، صنف آژانس های درون شهری، تاکسی داران، اولیاء و مدیران مدارس اولین […]

به گزارش سلام پاوه : نشست کارگروه ایاب و ذهاب دانش آموزان شهرستان پاوه در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: با حضور بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش، نمایندگان شورای شهر، دادگستری، راهنمایی و رانندگی، شهرداری، صنف آژانس های درون شهری، تاکسی داران، اولیاء و مدیران مدارس اولین نشست کارگروه ایاب و ذهاب دانش آموزان در محل سالن نشست های آموزش و پرورش برگزار گردید.اموزش و پرورش

در این نشست عبدالله زاده بخشدار مرکزی ضمن تقدیر از برگزاری به موقع نشست در این وقت از سال، اظهار امیدواری کرد که در خصوص ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان کارهای عملی و با ارزشی با همت همه اعضا و مدعوین انجام بگیرد.

وی توجه به شناسایی نقاط حادثه خیز، نصب کارشناسی شده سرعت گیرها، علامت گذاری محل عبور و مرور و توجیه عموم مدیران،  پیمانکاران و رانندگان را پر اهمیت خواند.

فتاحی مدیرآموزش و پرورش پاوه با اشاره به اهمیت سرویس های دانش آموزی گفت: به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی در رفت و آمد دانش آموزان خانواده ها باید دقت داشته باشند که از گرفتن سرویس های دانش آموزی خارج از محدوده و نظارت راهنمایی ورانندگی ، مدیر وانجمن و اولیای مدرسه و مجاری رسمی تحت نظارت خوداری نمایند.


وی با بیان اینکه توجه و حساسیت ویژه ای نسبت به سرویس های دانش آموزی وجود دارد، گفت: سرویس های دانش آموزی در آرامش خاطر خانواده ها ودانش آموزان و همچنین مسائل تربیتی آنان دارای نقش مهمی است آموزش و پرورش نسبت به این امر جدی بوده و موارد لازم را در انتخاب سرویس ها به عمل می آورد .جلسه آموزش و پرورش پاوه

یوسفی نماینده شورای اسلامی شهر پاوه  مطالبی را در خصوص مشکلات موجود در مسیر تردد دانش آموزان بیرون شهر به ویژه ورودی شهر را بازگو نمود، در ادامه در خصوص نرخ هزینه پیمانکاران توضیحاتی داد که ادامه تصمیم گیری در این خصوص به جلسه دیگر موکول شد.

در ادامه با بیان کلیاتی از روند بکارگیری سرویس های دانش آموزی توسط ظاهری معاونت پرورشی، امینی کارشناس انجمن اولیا  و مربیان ضمن بیان مقدمه ای راجع به وضعیت سرویس های دانش آموزی در سنوات قبل، ضمن تعریف کارگروه و وظایف آن هدف از تشکیل کارگروه را مدیریت ، نظارت، سازماندهی، ارزشیابی، هماهنگی و کنترل حمل و نقل دانش آموزی بیان نمود.

گفتنی است دراین نشست سروان عبدی نماینده راهنمایی و رانندگی ،سلیمانی نماینده صنف آژانس های شهری، سلیمی کارشناس و نماینده دادگستری، رحمانی و صادقی نمایندگان مدیران مدارس سخنانی ایراد نمودند.

اموزش و پرورش

یک پاسخ برای “نشست کارگروه ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس پاوه برگزار شد

  • معلم در تاریخ مرداد 9, 1395 گفت:

    با سلام خدمت مدیریت محترم سایت و کاربران ارجمند
    شهری که یک خیابان دارد،نشست کارگروه ایاب و ذهاب دانش آموزان ؟؟؟