چ 29 فروردین 1403 ساعت 02:40

شهاب نادری: مردم اورامانات بیشتر در معرض آسیب اند

شهاب نادری: مردم اورامانات بیشتر در معرض آسیب اند

به گزارش سلام پاوه: سه شنبه 5/5/1395 همایشی در شهر روانسر با موضوع منادیان وحدت برگزار شد. مهمانان این همایش شهاب نادری نماینده منتخب اورامانات در مجلس دهم، حاج آقا نوری زاد معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی،حاج آقا حاتمیان مدیر کل ادیان مذاهب کشور و حاج اقا قبادی مدیر کل تبلیغات استان کرمانشاه، ماموستا غفوری […]

به گزارش سلام پاوه: سه شنبه 5/5/1395 همایشی در شهر روانسر با موضوع منادیان وحدت برگزار شد. مهمانان این همایش شهاب نادری نماینده منتخب اورامانات در مجلس دهم، حاج آقا نوری زاد معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی،حاج آقا حاتمیان مدیر کل ادیان مذاهب کشور و حاج اقا قبادی مدیر کل تبلیغات استان کرمانشاه، ماموستا غفوری امام جمعه روانسر، سرهنگ الله دانه فرمانده نیروهای سپاه پاسداران روانسر و جمعی از فرهنگیان و اساتید دانشگاه بودند.سلام پاوه + شهاب نادری

در این همایش یک روزه نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و در آغاز سخنانش گفت:سازمان تبلیغات اسلامی وظایف بسیار مهمی را عهده دار است که دارای نقاط قوت و ضعف هایی نیز می باشد.

وی در ادامه گفت: امروز در ایران به نام روز کرمانشاه نامگذاری گردیده که به همه مردم کرمانشاه این روز مهم را تبریک عرض مینمایم. در سفر مقام معظم رهبری به منطقه اورامانات ایشان فرمودند که مردم اورامانات متدین و روشن فکر هستند، در مدیریت حاج اقا قبادی مدیر کل تبلیغات استان کرمانشاه که واقعا زحمتکش هستند و جای تقدیر و تشکر دارد و حاج اقا رهبر محمدی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر که در طول ۸ سال خدمت ایشان همواره با ایشان دررارتباط بوده ام.

نماینده پاوه و اورامانات افزود: وظایف سازمان تبلیغات اسلامی: احیاء مساجد٬سوق دادن مردم به خودسازی٬جذب و ساماندهی اقشار تاثیر پذیر٬شناسایی روحانیون و شناسایی خانه های عالم است. که البته در این بخش مشکلات جدی داریم از آقای نوری زاد میخواهم که قول بگیرم که به روستاها ورود کنند و خانه های عالم را شناسایی کنند.

نادری از مشکلات پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی گفت و اضافه کرد: جذب نیروهای متخصص برای جلوگیری از اسیب های فرهنگی٬در اورامانات چند اداره این سازمان فاقد ساختمان و نیروی انسانی می باشد ٬عدم دارا بودن تجهیزات جهت اسان سازی و ترویج فرهنگ اسلامی و این سازمان بودجه کافی ندارد.در بحث نقاط قوت میتوانم به صراحت اعلام کنم وجود حاج اقا قبادی و حاج اقا رهبر محمدی از نقاط قوت اداره کل تبلیغات اسلامی است.سلام پاوه + شهاب نادری

وی به مشکلات مردم منطقه اشاره کرد و گفت:مردمان اورامانات مرز نشین هستن و بیشتر آسیب پذیر هستند٬اورامانات امنیت کامل دارد. نماینده اورامانات همچنین به کمبودهای شهرستان روانسر اشاره نمودند که نداشتن بیمارستان و پزشکی قانونی که حق مردم خوب و با انقلاب و نظام هست و حضور ۹۶ درصدی مردم روانسرردررانتخابات مجلس بیانگر این وفاداری به نظام و انقلاب است.

شهاب نادری، نماینده منتخب مردم پاوه و اورامانات در پایان سخنانش گفت: از حاج اقا قبادی در مسائل فرهنگی انتظار یکسان سازی اورامانات در بحث تبلیغات اسلامی را دارم.

گزارش از: ابراهیم خرمی

یک پاسخ برای “شهاب نادری: مردم اورامانات بیشتر در معرض آسیب اند

  • ناشناس در تاریخ مرداد 7, 1395 گفت:

    رهبر انقلاب فرمودند مردم پاوه متدین وبا فرهنگ و روشن فکر هستند