پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:14

تجلیل فرماندار پاوه از بازیکنان تیم فوتسال نونهالان پاوه + عکس

تجلیل فرماندار پاوه از بازیکنان تیم فوتسال نونهالان پاوه + عکس

به گزارش سلام پاوه : صبح دیروز در یک اقدام قابل تقدیر فرماندار پاوه از عوامل  و بازیکنان تیم فوتسال نونهالان شهرستان پاوه تجلیل به عمل آورد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح دیروز دوشنبه 4 مراد ماه 1395 پرویز ایده پور فرماندارشهرستان پاوه در یک اقدام قابل تقدیر از بازیکنان و مربیان تیم فوتسال نونهالان شهرستان که با […]

به گزارش سلام پاوه : صبح دیروز در یک اقدام قابل تقدیر فرماندار پاوه از عوامل  و بازیکنان تیم فوتسال نونهالان شهرستان پاوه تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح دیروز دوشنبه 4 مراد ماه 1395 پرویز ایده پور فرماندارشهرستان پاوه در یک اقدام قابل تقدیر از بازیکنان و مربیان تیم فوتسال نونهالان شهرستان که با اقتدار و با 5برد متوالی به مقام قهرمانی استان را کسب کرده بودند تجلیل بعمل آورد.DSC06086

در ابتدای این مراسم آقای هیوا حسینی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان به معرفی اعضای هیئت فوتبال و همچنین عوامل تیم دوستان پاوه پرداخت و در ادامه به بیان مختصری از مشکلات اداره ورزش و جوانان از قبیل استادیوم فوتبال و …پرداخت.

سابق حسینی رئیس هیئت فوتبال پاوه نیز به بیان مختصری از عملکرد این هیئت در یک سال گذشته ( قهرمانی تیمهای نونهالان و نوجوانان شهرستان در مسابقات استانی و حضور آنها بعنوان نماینده استان در سطوح بالاتر – حضور تیم دهیاری سریاس در مسابقات کشوری و حضور دو تیم در لیگ برتر فوتسال استان ) اشاره ای داشت.

سپس ایده پور فرماندار شهرستان پاوه ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش شهرستان اعلام نمود بعنوان نماینده دولت در شهرستان همواره پشتیبان قشر ورزشکار می باشم و در حد توان پیگیری رفع مشکلات ورزش شهرستان خواهم بود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و جوایزی از اعضا و بازیکنان تیم تجلیل بعمل آمد .

سلام پاوه + تجلیل از فوتبالیست ها

یک پاسخ برای “تجلیل فرماندار پاوه از بازیکنان تیم فوتسال نونهالان پاوه + عکس

  • همشهری در تاریخ مرداد 6, 1395 گفت:

    با سلام چرا از قهرمان های دیگه در سطح اسیا واروپا مقام کسب کردند تجلیلی نشد حالا بای کسب مقام استانی تجلیل میشه ،اقای ایده پور تا حلادمشکل کدام قهرمان رو پیگیری کردید خواهشا کم وعدهوعید بدید.