ج 31 فروردین 1403 ساعت 21:06

فراخوان دعوت انجمن نمایش پاوه از علاقمندان به حرکات آئینی (هه لپه ر که)

فراخوان دعوت انجمن نمایش پاوه از علاقمندان به حرکات آئینی (هه لپه ر که)

به گزارش سلام پاوه : انجمن نمایش پاوه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه فراخوان همکاری جهت گزینش علاقمندان به حرکات آئینی ، موزون و هماهنگ (هه لپه رکه)  را منتشر کرد. شهریار انصاری رئیس انجمن نمایش شهرستان پاوه در این باره گفت : براساس برنامه ریزی انجام شده از سوی وزارت فرهنگ و […]

به گزارش سلام پاوه : انجمن نمایش پاوه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه فراخوان همکاری جهت گزینش علاقمندان به حرکات آئینی ، موزون و هماهنگ (هه لپه رکه)  را منتشر کرد.هه لپه ر که

شهریار انصاری رئیس انجمن نمایش شهرستان پاوه در این باره گفت : براساس برنامه ریزی انجام شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهریور ماه سالجاری اولین جشنواره ملی اقوام ایرانی در کرمانشاه و به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار می شود.

وی افزود: به منظور حضور قوی و قابل قبول هنرمندان شهرستان پاوه در این جشنواره از آقایان علاقمند به حرکات آئینی ، موزون و هماهنگ (هه لپه ر که) جهت گزینش افراد و انجام تمرینات مورد نیاز دعوت به عمل می آید.

انصاری در پایان گفت : علاقمندان جهت ثبت نام می توانند تا تاریخ 20 مراد ماه 1395 با شماره همراه ذیل 09188589706 آقای نازار محمودی تماس حاصل نمایند.