ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:16

۲۰ روستا در شهرستان پاوه مشکل آب شرب دارند

۲۰ روستا در شهرستان پاوه مشکل آب شرب دارند

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه گفت: در حال حاضر ۲۰ روستای ما با مشکل آب شرب مواجه هستند که باید اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام شود. به گزارش سلام پاوه و به نقل ازخبرگزاری مهر:پرویز ایده پور اظهار داشت:در سفر هیئت دولت به استان مطالباتی مطرح شد و امیدواریم سهم پاوه از […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه گفت: در حال حاضر ۲۰ روستای ما با مشکل آب شرب مواجه هستند که باید اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام شود.پرویز ایده پور

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازخبرگزاری مهر:پرویز ایده پور اظهار داشت:در سفر هیئت دولت به استان مطالباتی مطرح شد و امیدواریم سهم پاوه از مصوبات دولت سکوی توسعه‌ای شهرستان باشد و مردم به برنامه‌های دولت در آینده امیدوار باشند.

ایده‌پور تکمیل بیمارستان پاوه، آبرسانی به پاوه از چشمه هانی کوان،ارتقا بازارچه‌ها به سمت رسمی شدن مرز شوشمی را از جمله مطالبات مطرح شده در سفر هیئت دولت به استان عنوان کرد.

وی توسعه راه‌ها و ایجاد کمربندی در شهر پاوه را از مهم‌ترین نیازهای شهرستان عنوان کرد و افزود:باغات پاوه به عنوان منابع اشتغالزایی و اقتصادی نیازمند توجه است  و می‌طلبد که از شیوه سنتی آبیاری به سمت سیستم‌های آبیاری مدرن پیش برویم.

فرماندار شهرستان پاوه همچنین اضافه کرد:مطالعات جاده کمربندی در پاوه انجام شده و تلاش برای توسعه راه‌ها در حال انجام است.

ایده‌پور با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت گردشگری شهرستان پاوه گفت:آنچه باعث معروفیت شهر شده بافت سنتی و زیبای تاریخی است و باید به این ظرفیت عظیم توجه شود.

وی در خصوص مشکل آب شهر پاوه گفت: در حال حاضر ۲۰ روستای ما با مشکل آب شرب مواجه هستند و اقدامات لازم برای رفع این مشکل باید انجام شود.

5 پاسخ برای “۲۰ روستا در شهرستان پاوه مشکل آب شرب دارند

  • ناشناس در تاریخ مرداد 4, 1395 گفت:

    جناب فرماندار تنها مشکل شهر پاوه را می بیند

  • شیمی در تاریخ مرداد 3, 1395 گفت:

    باسلام ، با توجه به آزمایشات و تجربیات در زمینه آزمایشات آب شرب، متاسفانه میزان کلسیم در آب شهر پاوه به میزان قابل توجهی بالاست ،مشکلی که امروزه شاهد آن هستیم از هر 5 نفر افراد شهر پاوه 3 نفر دچار سنگ کلیه یا شن ریزهای 3 تا 6 mm هستند که در آزمایشات سونوگرافی قابل مشاهده میباشد ،وجود کلسیم بالا در آب باعث ذرات ریز در آن میشود که باید مسئولین محترم از سیستم فیلتراسیون قوی تری و فیلترهایی که باعث میشوند این ذرات مضر وارد آب شرب نشوند استفاده کنند.

  • م در تاریخ مرداد 2, 1395 گفت:

    خود پاوه هم مشکل آب شرب داره فرماندار عزیز..

    • شهروند در تاریخ مرداد 3, 1395 گفت:

      چه عجله ای دارید شما اگر مسئولین همت کنند شاید ده سال آینده مشکل برطرف بشه یا کونه وه کول

  • کانی در تاریخ مرداد 2, 1395 گفت:

    بسیار عالی حداقل هیچ روستایی بدون مشکل آب نداریم میشه یک روستا نام ببرید که جاده اش مشکل نداشته باشه و حداقل اسفالت باشه تمام روستاهای شهرستان پاوه در محرومیت و بی خدمتی دارن ویران میشه ن مطمئن باشید 5 سال دیگه هیچ روستایی نداریم که مشکلی داشته باشه چون دیگه …………….. روستایی نداریم !!!!????????????