پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:23

اکران فیلم سینمایی بارکد از هفته آینده درسینما فرهنگ پاوه

اکران فیلم سینمایی بارکد از هفته آینده درسینما فرهنگ پاوه

به گزارش سلام پاوه:فیلم سینمایی کمدی بارکد از هفته آینده در سینما فرهنگ پاوه به مدت ده روز اکران خواهد شد. فواد توفیقی مدیر سینما فرهنگ پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت:این فیلم کمدی بهترین فیلم اکران شده از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر بوده است که از هفته آینده در سینما فرهنگ پاوه برای علاقه […]

به گزارش سلام پاوه:فیلم سینمایی کمدی بارکد از هفته آینده در سینما فرهنگ پاوه به مدت ده روز اکران خواهد شد.سینما فرهنگ (2)

فواد توفیقی مدیر سینما فرهنگ پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت:این فیلم کمدی بهترین فیلم اکران شده از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر بوده است که از هفته آینده در سینما فرهنگ پاوه برای علاقه مندان اکران خواهد شد.

توفیقی افزود:این فیلم با موضوع اکشن کمدی و در 100 دقیقه به کارگردانی مصطفی کیایی تهیه شده است.

وی افزود:تاریخ اکران این فیلم از دوم لغایت دوازدهم مرداد ماه در دو سانس 18 و 22 پذیرای علاقه مندان به فیلم و سینما خواهد بود.

توفیقی در پایان اعلام کرد:به دلیل وقفه و تعطیلی به وجود آمده در اکران فیلم های روز درسینما فرهنگ پاوه و به دلیل تغییر وضعیت و خارج شدن از طرح سینما روشن(اکران جنبی ) و اخذ مجوز سینمای حرفه ای بوده است که امیدواریم با استقبال و حمایت های شهروندان فهیم و هنردوست فعالیت سینما فرهنگ پاوه استمرار داشته باشد.

بازیگران ایم فیلم سینمایی:بهرام رادان،محسن کیایی،سحر دولتشاهی،بهاره کیان افشار، بابک بهشاد،سحر آربین،مرجان علیزاده،پژمان بازغی و با حضور رضا کیانیان نقش افرینی میکنند.

خلاصه داستان فیلم بارکد:پشت هر آدمی یه داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم ،بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.مصطفی کیایی تاکنون فیلم‌های سینمایی «بعد از ظهر سگی سگی»، «ضد گلوله»، «خط ویژه» و «عصر یخبندان» را در کارنامه کارگردانی خود به ثبت رسانده است و فیلم «بارکد» می داند نظر خانم سحر عصر آزاد درباره فیلم بارکد ” فيلمي كمدي با ساختاري متقاطع كه تجربه‌اي جديد در كارنامه كيايي و ژانر كمدي در سينماي ايران محسوب مي‌شود. فيلم از الگوي كمدي‌هاي هجوآميز تارانتينويي تبعيت كرده و با محوريت دو رفيق مسير خاص تبديل شدن آنها از دو آدم ساده‌دل و معمولي به دو خلافكار را به تصوير مي‌كشد كه جامعه و كدهاي اجتماعي روز در اين مسير نقش مهمي دارند.” مببع:(سایت سلام سینما، معرفی فیلم بارکد)

سینما فرهنگ (3)

سینما فرهنگ (1)

سینما فرهنگ (4)بارکد