ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 11:53

شهاب نادری : حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است+ عکس

شهاب نادری : حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است+ عکس

به گزارش سلام پاوه : نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه نشستهای خود با مدیران کل استان کرمانشاه امروز با مدیرکل محیط زیست دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شهاب نادری امروز 31 تیرماه 1395 با حضور در محل اداره کل محیط زیست کرمانشاه از نزدیک با […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه نشستهای خود با مدیران کل استان کرمانشاه امروز با مدیرکل محیط زیست دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شهاب نادری امروز 31 تیرماه 1395 با حضور در محل اداره کل محیط زیست کرمانشاه از نزدیک با پرسنل و مدیرکل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.بازدید شهاب نادری11

وی در این نشست با تاکید بر اصل 50 قانون اساسی درباره حفاظت محیط زیست اظهار داشت: و حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است و همه باید در حفظ آن کوشا باشیم.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد و افزود : تمامی دستگاهها درحفظ محیط زیست نقش دارند و نقش دستگاههای مسئول عمیق تر و پراهمیت تراست.

وی گفت باید در چارچوب قانون و با در نظر گرفتن توسعه پایدار برای جلوگیری از تخریب محیط زیست و گسترش فرهنگ زیست محیطی اقدام شود.

شهاب نادری نایب رئیس اول فراکسیون گردشگری مجلس با اشاره به پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری محیط زیست منطقه پاوه و اورامانات از جمله منطقه بوزین و مرخیل گفت : وجود گونه جانوری بسیار زیبا و کم یاب شوکا گوزن مینیاتوری و گونه های دیگری از جمله کل و بز و کبک و…در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در باینگان، طبیعت بکر و دیدنی را به وجود آورده است که ضمن لزوم حفاظت از منطقه می تواند بهترین جاذبه های گردشگری و توریستی را داشته باشد.

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و نقش موثر سازمانهای مردم نهاد در حفظ محیط زیست گفت: یکی از مهمترین سرمایه های یک سرزمین سرمایه اجتماعی است و  در دنیا ثابت شده که سرمایه ای که می تواند مسائل و مشکلات مربوط به محیط زیست را حل کند سرمایه های اجتماعی است که از جانب جامعه برخاسته اند و سازمانهای مردم نهاد تولید کنندگان این سرمایه اجتماعی هستند. و باید برای تقویت آنها گام موثر برداشت.

در این دیدار مدیر کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه نیز ضمن تشکر از دیدگاه محیط زیستی آقای شهاب نادری خواستار حمایت وی در برنامه ریزی های توسعه ای با استفاده از معیارهای زیست محیطی و رفع مشکلات منطقه شد.

لازم بذکر است در ادامه آقای شهاب نادری از موزه محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه بازدید کرد.

 

 

بازدید شهاب نادری4 بازدید شهاب نادری3 بازدید شهاب نادری7 بازدید شهاب نادری9 بازدید شهاب نادری10 بازدید شهاب نادری2 بازدید شهاب نادری5 بازدید شهاب نادری6

2 پاسخ برای “شهاب نادری : حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است+ عکس

  • اخل در تاریخ مرداد 1, 1395 گفت:

    جناب نادری حفاظت محیط زیست زالواب رادریابیدتمام زمینهای شهرستان روانسرطعمه حریق شد

  • ناشناس در تاریخ مرداد 1, 1395 گفت:

    جناب نادری این مدیرکل آبی برای ما گرم نمی کند. مدیرکلی که از فعالان محیط زیستی دوزی می کند و هنکاری ندارد. جناب نادری استان مدیرانی دلسوخته می خواهد نه دل سوزاننده….