ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:31

شرکت 4 دخترکاراته کای پاوه در مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی

شرکت 4 دخترکاراته کای پاوه در مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی

به گزارش سلام پاوه:چهار نفر از دختران كاراته کار شهرستان پاوه در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان،جوانان و امید حضور پیدا کرده و به رقابت خواهند پرداخت. وجیهه مرادی رئیس هیئت کاراته بانوان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:در این مسابقات چهار نفر از کاراته کاران دختر شهرستان پاوه،1- سپيده رحمانى دربخش كاتا رده ى اميد٢-ژوان […]

به گزارش سلام پاوه:چهار نفر از دختران كاراته کار شهرستان پاوه در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان،جوانان و امید حضور پیدا کرده و به رقابت خواهند پرداخت.کاراته (2)

وجیهه مرادی رئیس هیئت کاراته بانوان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:در این مسابقات چهار نفر از کاراته کاران دختر شهرستان پاوه،1- سپيده رحمانى دربخش كاتا رده ى اميد٢-ژوان محمد امينى دربخش كوميته جوانان٣- اژين رحمانى دربخش كوميته جوانان٤- رضوان رحمانى در بخش كميته نوجوانان و با مربی گری بنده  وجیهه مرادی حضور می یابند. و برای رسیدن به تیم ملی با رقیبان خود به مبارزه می پردازند.

وی افزود : مکان برگزاری این مسابقات در سالن مركز آموزش فدراسيون کاراته واقع در ورزشگاه شهيد كبكانيان تهران خواهد بود،این مسابقات از تاریخ 31 تیر ماه شروع و تا 5 مرداد ماه ادامه می یابد.

2 پاسخ برای “شرکت 4 دخترکاراته کای پاوه در مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی

  • سعید فتاحی در تاریخ مرداد 1, 1395 گفت:

    تبریک با خانم وجیهه مرادی مربی و رئیس هیئت فعال و دلسوز و مهربان و همچنین شاگردان قهرمانش که باعث سربلندی اسم و پاوه و اورامانات شدند
    سربلند باشید و تندرست
    از خداوند منان خواستارم که یاریتان باشد تا به قله آرزوهایتان در ورزش برسید

  • مجتمع بزرگ چاپ و تبليغات صبا در تاریخ تیر 30, 1395 گفت:

    باسلام
    مجتمع بزرگ چاپ و تبليغات صبا به اين عزيزان تبريك مي گويد