ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:12

واژگونی بنکر سیمان در محور پاوه به نوسود +عکس

واژگونی بنکر سیمان در محور پاوه به نوسود +عکس

به گزارش سلام پاوه : عصر امروز در محور پاوه به نوسود یک دستگاه بنکر حاوی سیمان وازگون شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : یک دستگاه تریلی (بنکر ) که حاوی سیمان بود در محور پاوه به نوسود بالاتر از روستای نوریاب براثر ترکیدگی لاستیک و عدم کنترل راننده بر خودرو واژگون شد. راننده این […]

به گزارش سلام پاوه : عصر امروز در محور پاوه به نوسود یک دستگاه بنکر حاوی سیمان وازگون شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : یک دستگاه تریلی (بنکر ) که حاوی سیمان بود در محور پاوه به نوسود بالاتر از روستای نوریاب براثر ترکیدگی لاستیک و عدم کنترل راننده بر خودرو واژگون شد.تریلی (3)

راننده این بنکر که خوشبختانه از این حادثه جان سالم به در برده بود به خبرنگار سلام پاوه گفت در حدود ساعت 15:30 دقیقه عصر امروز بالاتر از روستای نوریاب متاسفانه لاستیک بنکر دچار ترکیدگی شد و باعث شد این تریلی حاوی سیمان از مسیر خارج شود.

وی گفت خوشبختانه در این حادثه هیچکس آسیب ندید.

لازم بذکر است خودروی مذکور در گوشه جاده همچنان که چپ شده است قرار دارد و در شب بدلیل تاریکی و نداشتن تابلوی خطر احتمال وقوع حادثه می رود که لازم است رانندگان محترم در این مسیر دقت لازم را داشته باشند.

تصاویری از این بنکر که امشب توسط خبرنگار سلام پاوه ثبت شده اند.

تریلی (2) تریلی (1)

تریلی (12) تریلی (11) تریلی (10) تریلی (9) تریلی (8) تریلی (3) تریلی (4) تریلی (5) تریلی (6) تریلی (7) تریلی (2) تریلی (1)

 

یک پاسخ برای “واژگونی بنکر سیمان در محور پاوه به نوسود +عکس

  • امینی در تاریخ تیر 30, 1395 گفت:

    سلام..اون پیچ همیشه دردسرسازبوده..جدای ازترکیدگی لاستیک این بونکرمابازم شاهدتصادفات دیگه وچپ شدگیهابوده ایم…مثل زانتیای ایام عید..۴۰۵سفیدپارسال..پارس..پیکانی که دقیقاوسط پیچ توی دره افتاده بود..تانکرها وتریلرها وکمپرسیهای زیادی که دقیقا حدفاصل ترمینال نوسودتا اول جاده نوریاب چپ شدن…بنظرمن شیب همراه باپیچ غیراستاندارداون مسیرباعث اینهامیشن. آسفالت سرپیچ بایدزاویه بیشتری روبه بیرون وروبه بالا داشته باشد( ازمسیرپاوه به نوریاب دقیقاسرپیچ کنارقهوه خانه)مثل پیستهای آزمایش ماشینهاتوکارخانه ها که هم باسرعت بالا فشارکمتری نسبت به پرت شدن بوجودمیادهم تاجدول گذاری بشه دیگه گل ولای وسنگ درمواقع بارندگی کمترمیادتوجاده…امیدوارم موردقبولتون واقع شده باشه