پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:59

نتیجه جلسه امشب مجمع نمایندگان استان کرمانشاه / عکس

نتیجه جلسه امشب مجمع نمایندگان استان کرمانشاه / عکس

به گزارش سلام پاوه : مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که خواستار تحقق سه شرط (تحقق راه آهن غرب کشور تا خسروی، تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و منطقه ویژه اقتصادی اورامانات)که از حقوق و مطالبات به حق مردم استان کرمانشاه از دولت جناب دکتر روحانی رئیس جمهور محترم بود امشب جلسه فوری تشکیل دادن که نتیجه آن […]

به گزارش سلام پاوه : مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که خواستار تحقق سه شرط (تحقق راه آهن غرب کشور تا خسروی، تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و منطقه ویژه اقتصادی اورامانات)که از حقوق و مطالبات به حق مردم استان کرمانشاه از دولت جناب دکتر روحانی رئیس جمهور محترم بود امشب جلسه فوری تشکیل دادن که نتیجه آن بر اساس اخبار واصله همراهی نمایندگان استان با رئیس جمهور و هیئت همراه و قول مساعد قبول مطالبات توسط نماینده دولت بود.

در خبرها این چنین آماده است : نتيجه نهایى جلسه مجمع نمايندگان استان كرمانشاه :قبول مطالبات مجمع نمايندگان استان از سوي دولت و همراهى رئیس جمهور توسط نمايندگان استان

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در این نشست : 

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: برآورد نمایندگان استان کرمانشاه این است که دولت به خواست مردم استان تمکین کرده است.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور بهتر است در جمع مردم کرمانشاه و اولین سخنرانی خود در استادیوم آزادی قول هایی را که همکاران ایشان به نمایندگان استان داده اند را اعلام عمومی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت می تواند منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و منطقه ویژه اورامانات را به لایحه ای که هم اکنون برای بررسی در کمیسیون است الحاق کند و البته راه آهن را به سرعت به پایان برساند.

نادری تصریح کرد: صبح فردا در سفر هیات دولت با تمام بی مهری ها به استان کرمانشاه مهربانی و مهمان نوازی کرمانشاهی را نشان می دهیم و البته با دقت و موشکافانه شیوه دولت در عمل به وعده ها را دنبال خواهیم کرد.

اخبار تکمیلی از این نشست در صورت دریافت در این خبر منتشر می شود.

 

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه

جلسه فوری امشب مجمع نمایندگان استان کرمانشاه 26 تیر ماه 1395

 

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه

جلسه فوری امشب مجمع نمایندگان استان کرمانشاه 26 تیر ماه 1395

3 پاسخ برای “نتیجه جلسه امشب مجمع نمایندگان استان کرمانشاه / عکس

  • پاوه ای در تاریخ تیر 27, 1395 گفت:

    ما افتخار میکنیم که چنین رئیس جمهوری داریم ، انشالله که برای همیشه رئیس جمهور مان بماند . آمین

    • ابوالفضل در تاریخ تیر 27, 1395 گفت:

      اونقدر افتخار كن و متشكر باش تا افتخار دونت …

    • ناشناس در تاریخ تیر 27, 1395 گفت:

      افسوس بر این شعور و خرد. مگر چه کارهایی در این مدت سه سال کرده که آرزوی ابدیت براش میکنی. براستی جای افسوس دارد. فقظ و فقظ یک کارکرد این دولت را برای منطقه و بخصوص جوانان را نام ببر تا ما هم مثل شما بی خرد شیم. بدبخت بیچاره این هم قولهای بی عملی است که به نمایندگان داده.