ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:36

واکنش مثبت اداره راه و شهرسازی پاوه به یک خبر/ رفع نقطه حادثه خیز بالاتر از روستای نسمه

واکنش مثبت اداره راه و شهرسازی پاوه به یک خبر/ رفع نقطه حادثه خیز بالاتر از روستای نسمه

به گزارش سلام پاوه : پس از انتشار خبر ((صرفا جهت اطلاع اداره راه و شهرسازی پاوه ، لزوم رفع نقاط حادثه خیز در مسیر روستاهای دره بیان، نسمه و چورژی ) که در این خبر شهروندان از اداره راه درخواست رفع چند نقطه حادثه خیز در مسیر روستاهای مذکور شده بودند یکی از شهروندان در […]

به گزارش سلام پاوه : پس از انتشار خبر ((صرفا جهت اطلاع اداره راه و شهرسازی پاوه ، لزوم رفع نقاط حادثه خیز در مسیر روستاهای دره بیان، نسمه و چورژی ) که در این خبر شهروندان از اداره راه درخواست رفع چند نقطه حادثه خیز در مسیر روستاهای مذکور شده بودند یکی از شهروندان در تماس با سلام پاوه اظهار داشت یکی از نقاط مذکور به همت اداره راه و شهرسازی پاوه آسفالت و رفع و رجوع شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در خبر مذکور یکی از شهروندان چنین درخواست کرده بود دیاکو حسینی از دیگر شهروندان این مسیر نیز از وضعیت جاده اصلی پاوه به کرمانشاه بالاتر از روستای نسمه چنین گفت :

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت برادر گرامی این چند تصویر فیلم که خدمتتان میفرستم مربوط به جاده اصلی پاوه کرمانشاه بالاتر از روستای نسمه که تا به حال ۲ مورد چپ شدن ماشین و نزدیک به ۲۰ مورد لاستیک ترکیدگی حاصل لطف اداره راه نسبت به مردم می باشد.

جاده اصلی پاوه کرمانشاه بالاتر از روستای نسمه هست که زیر سازی آن انجام شده و به دلیل آسفالت نشدن زیرسازی شسته شده و همانطور که در عکس و فیلم مشخصه لبه جاده با قسمت زیرسازی شده اختلاف ارتفاع زیاد دارد و خیلی از رانندگان متوجه نمیشن و باعث لاستیک ترکیدگی و بعضا چپ شدن ماشین را به همراه دارد.نزدیک به یک سال است پایین دست و بالا دست آسفالت شده و این یک تیکه به طول شاید ۱۰۰ متر باقیمانده که کسی پیگیر نیست.

مسیر نسمه مسیر نسمه

پس از رسانه ای شدن این موضوع اداره راه و شهرسازی در یک اقدام قابل تقدیر که نشان از نقد پذیری مدیر این اداره و پیگیر بودن آن است این نقطه حادثه خیز را که تصاویر بالا گویای جریان می باشد آسفالت و رفع و رجوع کرد . و آقای حسینی شهروند منتقد عکس جدید این نقطه را که حل و فصل شده است برای سلام پاوه ارسال نمود و از اداره راه تشکر کرد.

جاده دره بیان

آسفالت و رفع نقطه حادثه خیز

 

6 پاسخ برای “واکنش مثبت اداره راه و شهرسازی پاوه به یک خبر/ رفع نقطه حادثه خیز بالاتر از روستای نسمه

  • شاهو در تاریخ تیر 28, 1395 گفت:

    کاش هرچند وقت یک مسئولی به پاوه سرمیزد تا آقای شهریاری از خواب بیدار میشد بخدا یکی ازکم کارترین مدیران شهرستان است که باید هرچه زودتر عوض بشود

  • آسمان در تاریخ تیر 27, 1395 گفت:

    خسته نباشی آقای شهریاری وپرسنل دلسوز آن اداره از جمله آقای سلیمی تشکر خدایی مرد عمل هستی

  • ناشناس در تاریخ تیر 26, 1395 گفت:

    سپاس از زحمات اداره راه

  • ناشناس در تاریخ تیر 26, 1395 گفت:

    پس جاده باینگان

  • شهروند در تاریخ تیر 25, 1395 گفت:

    ضمن سپاس از زحمات اداره راه به اطلاع می رساند ورودی شهر از طرف نوسود پیچ اول و دوم واقعا خطرناک بوده و خدای ناکرده آبستن حوادثی است که ممکنه جبران ناپذیر باشد درسته محل ذکر شده مورد مناقشه شهرداری و اداره راه است ولی شهرداری با نصب تابلو محدوده اش را مشخص کرده و عواقب احتمالی متوجه اداره راه است.
    تعریض و آسفالت کردن جاده به مقدار تقریبی طول ۵۰ متر در عرض استاندارد کار بسیار سخت و دست و پاگیری نیست که دو اداره مسول مسولیت خود را متوجه آن نکنند.
    امیدوارم شاهد مرمت آن از طرف اداره مسول باشیم.
    باتشکر از مدیریت محترم سلام پاوه.

  • Kaveh در تاریخ تیر 25, 1395 گفت:

    بسیار کار پسندیده ای بود این واکنش و عمل اداره راه، کاش بقیه ادارات و مسولین به ایرادات و پیشنهادات همشهریان واکنش نشان داده و اقدامات لازم را به عمل آورند.