پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:54

سلیمانی:دولت حاضر نشده مناطق آزاد کرمانشاه را با بقیه مناطق کشور به مجلس بدهد/ چرا مردم ما از این امکانات محروم بمانند؟/ صوت

سلیمانی:دولت حاضر نشده مناطق آزاد کرمانشاه را با بقیه مناطق کشور به مجلس بدهد/ چرا مردم ما از این امکانات محروم بمانند؟/ صوت

به گزارش سلام پاوه:رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خبرسازی لابی ضد منافع مردم را تکذیب کرد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از مرصاد نیوز:حسن سلیمانی خبرسازی کارگزاران در خصوص نشست نمایندگان کرمانشاه با این حزب و تغییر موضع در قبال پافشاری بر خواست مصوبات حیاتی کرمانشاه از دولت را تکذیب کرد. وی گفت:کسانی […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خبرسازی لابی ضد منافع مردم را تکذیب کرد.حسن سلیمانی (2)

به گزارش سلام پاوه و به نقل از مرصاد نیوز:حسن سلیمانی خبرسازی کارگزاران در خصوص نشست نمایندگان کرمانشاه با این حزب و تغییر موضع در قبال پافشاری بر خواست مصوبات حیاتی کرمانشاه از دولت را تکذیب کرد.

وی گفت:کسانی که این خلاف گویی ها را منتشر می کنند بگویند که این جلسه کی و کجا بوده کدام نماینده حاضر بوده است؟؟ چرا این چنین خبرهایی را جعل می کنند و به شخصیت نمایندگان مردم توهین می کنند؟

نماینده مردم شهرستانهای صحنه هرسین و کنگاور با اشاره به تشکیل کمپین های مردمی در کوچه و بازار در همراهی با نمایندگان مردم اظهار داشت: نمایندگان در نامه خودشان هم گفتند. آنها می خواهند این مناطق آزاد و ویژه ای که برای چندین جای کشور با امکانات چشمگیر در نظر گرفته شده برای مردم کرمانشاه هم دیده شود تا زمینه توسعه فراهم شود. پیشنهاد دادن این برای کرمانشاه در لایحه ای که دولت برای همه کشور داده  کار سختی است؟ دولت پیشنهاد بدهد یا مجلس موافقت می کند یا نمی کند.

سلیمانی گفت:بحث دیگر این راه آهن غرب است که از سال 80 مانده و باید تکلیفش روشن شود. باید تمام بشود یا نه؟ نباید این دگرگونی حمل و نقلی شکل بگیرید؟ ما همینطور که نگفتیم همراهی نمی کنیم این مشکل را حل کنید تا بیاییم.  دولت باید به گونه ای عمل کند تا مردم دلخوش شوند.

برخی کانال های خبری بعد از رسوایی بزرگ استقبال مصنوعی از روحانی با امکانات دولتی مدعی شدند نمایندگان کرمانشاه تحت فشار! نامه خود مبنی بر عدم همراهی رئیس جمهور در سفر کرمانشاه پس گرفته اند.