پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:09

لزوم رفع نقاط حادثه خیز در مسیر روستاهای دره بیان، نسمه و چورژی / عکس

لزوم رفع نقاط حادثه خیز در مسیر روستاهای دره بیان، نسمه و چورژی / عکس

به گزارش سلام پاوه : جاده اصلی پاوه به کرمانشاه در مسیر روستای نسمه و دره بیان در نقاطی با مشکلاتی مواجه است که این موضوع باعث ایجاد حوادثی در این مسیر و نارضایتی شهروندان این مکانها شده است . امید میرود مسئولین اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه سریعا پیگیر این موضوع شوند. یکی از […]

به گزارش سلام پاوه : جاده اصلی پاوه به کرمانشاه در مسیر روستای نسمه و دره بیان در نقاطی با مشکلاتی مواجه است که این موضوع باعث ایجاد حوادثی در این مسیر و نارضایتی شهروندان این مکانها شده است . امید میرود مسئولین اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه سریعا پیگیر این موضوع شوند.

یکی از شهروندان به نام سرحد آقایی که اتفاقا عضو شورای روستا و بخش مرکزی می باشد از بروز تصادفات و حوادث در مسیر روستای دره بیان با ارسال درخواستی همراه با عکس چنین گفت :

با سلام، لطفا این عکس تصادف در مسیر روستای دره بیان است، انتشار بدید و در این محل برای چندمین بار است که تصادف می شود و به علت برداشتن جدول کنار جاده توسط اداره راه و آب گرفتگی و لغزنده شدن سطح آسفالت روی داده است، که متاسفانه در این روستا در ابتدا تا انتهای آن، این برای چندمین بار است که تصادف روی می دهد و تا امروز نیز ۴ کشته و ۶ زخمی داشته است ولی باز با این وجود اداره راه با توجه به پیگیری اینجانب سرحد آقایی بعنوان شورای این روستا و شورای بخش طی چندین بار مراجعه به جناب آقای شهریاری برای این موضوع، ایشان اظهار می نماید که بودجه ای به ما نداده اند، حال با توجه به سفر استانی رئیس جمهوری خواهشمندیم اصلاح این مسیر را در برنامه کاری خود قرار داده تا دیگر کسی بی خانمان نگردد.

تصادف در مسیر دره بیان

دیاکو حسینی از دیگر شهروندان این مسیر نیز از وضعیت جاده اصلی پاوه به کرمانشاه بالاتر از روستای نسمه چنین گفت : 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت برادر گرامی این چند تصویر فیلم که خدمتتان میفرستم مربوط به جاده اصلی پاوه کرمانشاه بالاتر از روستای نسمه که تا به حال 2 مورد چپ شدن ماشین و نزدیک به 20 مورد لاستیک ترکیدگی حاصل لطف اداره راه نسبت به مردم می باشد.

جاده اصلی پاوه کرمانشاه بالاتر از روستای نسمه هست که زیر سازی آن انجام شده و به دلیل آسفالت نشدن زیرسازی شسته شده و همانطور که در عکس و فیلم مشخصه لبه جاده با قسمت زیرسازی شده اختلاف ارتفاع زیاد دارد و خیلی از رانندگان متوجه نمیشن و باعث لاستیک ترکیدگی و بعضا چپ شدن ماشین را به همراه دارد.نزدیک به یک سال است پایین دست و بالا دست آسفالت شده و این یک تیکه به طول شاید 100 متر باقیمانده که کسی پیگیر نیست.

بدلیل حجم بالای فیلم از انتشار آن خودداری کردیم اما فیلم این مشکل موجود و در دسترس است.

شایان ذکر است مشکلات این مسیر محدود به این دو روستا نبوده و در محل روستای چورژی در مسیر جاده اصلی نیز مشکلاتی وجود دارد که باعث بوجود آمدن حوادثی در سال گذشته شده است امیدواریم مسئولین دلسوز تا قبل از وقوع حادثه ای دیگر عملا پیگیر رفع مشکل شوند.

مسیر نسمه

مسیر نسمه

مسیر نسمه

7 پاسخ برای “لزوم رفع نقاط حادثه خیز در مسیر روستاهای دره بیان، نسمه و چورژی / عکس

  • همشهری در تاریخ تیر 26, 1395 گفت:

    کافیه یک بار از پاوه به نوسود حرکت کنی. خودت میفهمی که جاده وضعیتش چطور است.

  • دوریسان در تاریخ تیر 24, 1395 گفت:

    وضعیت جاده های شهرستان اصلا مناسب نیست و اداره راه نیز کاملا بی خیال است و همش توجیه میکنه .

  • کامیل در تاریخ تیر 24, 1395 گفت:

    هر کس مسول این سرعت گیر است وغیر استاندار وزیان به خودرو ها و ارد می شود در روز قیامت جوابگو باشد شورا لطفا مقدار رنگ‌مشخص سرعت گیر بنده خدایی د چار زیان نمی شود با همیاری اهالی روستا همت دهیار چورژی نسمه دربیان اقدام وصاحب خودرو پژو چقدر آسیب دیده قضاوت

  • همشهری در تاریخ تیر 24, 1395 گفت:

    جناب اقای: اقایی باسلا م لطفابه مردم عزیزروستایت بگوید درنماز جمعه جاده و خیابان محل اب باغات روستا نیست یکی ازعلت چپ شدان خدروفوق اب بود باتشکر

    • ناشناس در تاریخ تیر 24, 1395 گفت:

      با سلام،
      دوست گرامی ، صورت مسئله را که نباید پاک کرد،

  • پیمان محمدی در تاریخ تیر 23, 1395 گفت:

    کو گوش شنوا ، جاده نودشه هم بدتر این از اینجا نیست متاسفانه اداره پاوه واسه خرابکاری خیلی فعال هستند یکسال و اندی از جاده (برنو و پیچ کشتارگاه نودشه ) هم میگذره هیچی که خوب نشد بدتر هم شده ما نمیدونم پس این ماشین الات اداره راه بجای استراحت در راهدارخانه ها تو این فصل و هوای خوب که نه بارندگی و نه سرمای وجود داره حداقل ادامه کارهای قبل رو انجام دهند نمونه دیگر جاده ملندو که چند متر با راهدارخانه فاصله داره ولی کو گوش شنوا آقای شهریاری برای رضای خدا هم لطفا یه کاری بکنید

  • ناشناس در تاریخ تیر 23, 1395 گفت:

    کاش در این مطلب وضعیت بسیار خطرناک جاده باینگان بین پیرپرچن تا تاشه ره ش را یادآور می گشتید. جناب شهریاری از بهسازی و آسفالت جاده تا بله ای ممنونیم ولی تا باعث خون کسی نشده اید این قطعه را اصلاح فرمایید. باز ذکر می کنم بسیار خطرناک است…..
    اصلا موضوع جان مسافرین را به کمبود بودجه و نبود بودجه و یا هر اختلاف دیگری با شرکت گاز و بخشداری و شورای شهر و … بگذرید. حتما بگذرید خطر در کمین است…..