ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:22

استاندار: رئیس جمهوری روز 27 تیر به استان کرمانشاه سفر می کند

استاندار: رئیس جمهوری روز 27 تیر به استان کرمانشاه سفر می کند

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه از قطعی شدن سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان کرمانشاه در روز یکشنبه 27 تیر ماه جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی عصر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: دکتر روحانی صبح روز یکشنبه پس از ورود به کرمانشاه در استادیوم آزادی […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه از قطعی شدن سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان کرمانشاه در روز یکشنبه 27 تیر ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی عصر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: دکتر روحانی صبح روز یکشنبه پس از ورود به کرمانشاه در استادیوم آزادی در جمع مردم سخنرانی می کند.رئیس جمهور

وی افزود: تا این لحظه سفر آقای روحانی یک روزه و تا نیمه های شامگاه یکشنبه پیش بینی و برنامه ریزی شده اما احتمال افزایش مدت سفر نیز وجود دارد.

رازانی در خصوص برنامه های سفر رئیس جمهوری به استان کرمانشاه گفت: دیدار با نخبگان استان شامل فرهیختگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، دیدار با مدیران عامل بانک ها، سرمایه گذاران و کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی، حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست خبری با اصحاب رسانه از جمله این برنامه هاست.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: سد داریان با ظرفیت 350 میلیون متر مکعب بوسیله ویدیوکنفرانس در این سفر توسط رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: در سفر رئیس جمهوری به استان کرمانشاه 51 طرح و پروژه برای افتتاح و کلنگ زنی آماده شده که احتمال افزایش این تعداد طرح نیز وجود دارد.