ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:19

پاوه با 19 سمن اجتماعی رتبه اول کشور را دارد

پاوه با 19 سمن اجتماعی رتبه اول کشور را دارد

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه، گفت:وجود 19 سازمان مردم نهاد (NGO) فعال در حوزه های اجتماعی این شهرستان باعث شده تا این شهرستان رتبه اول کشور را داشته باشد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از ایرنا:پرویز ایده پور روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد شهرستان پاوه، […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه، گفت:وجود 19 سازمان مردم نهاد (NGO) فعال در حوزه های اجتماعی این شهرستان باعث شده تا این شهرستان رتبه اول کشور را داشته باشد. فرماندار پاوه

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از ایرنا:پرویز ایده پور روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد شهرستان پاوه، افزود: باید از ظرفیت این سمن ها برای توسعه شهرستان در بخش های مختلف بهره بگیریم.

فرماندار پاوه اظهار کرد:وجود سازمان های مردم نهاد یعنی اعتماد دولت به مردم و واگذاری بخشی از وظایف دولت به آنها که می تواند در راستای کوچک شدن دولت و پررنگ شدن نقش مردم در تصمیم گیری و فعالیت ها و نیز تحقق دموکراسی باشد.

ایده پور،فلسفه وجودی سازمان های مردم نهاد را کمک فکری و فرهنگی به دولت عنوان کرد و آن را نشانه افزایش احتیارات مردم در حکومت داری دانست.همچنین باید دیدگاه اعضای سازمان های مردم نهاد ملی و نه محلی باشد تا فرایند توسعه را شاهد باشیم.

فرماندار پاوه افزود:باید مدیران ادارات شهرستان، ظرفیت لازم را برای واگذاری بخشی از وظایف ادارای خویش به سازمان های مردم نهاد ایجاد کنند تا با کمک و همفکری این انجمن ها بتوانند به اهداف مورد نظر دست پیدا کنند.

ایده پور با اشاره به محدویت های موجود ناشی از وضع قوانین در سال های دور،خواستار هم اندیشی و ارائه راهکارهای لازم برای اصلاح قوانین و فراهم نمودن زمینه لازم برای توسعه و پیشرفت شهرستان توسط سازمان های مردم نهاد شد.

فرماندار پاوه در ادامه به سفر رئیس جمهوری به استان و لزوم پیگیری مطالبات مردم این شهرستان، اشاره کرد و افزود: افزون بر 76 درصد از مردم شهرستان پاوه آرای خود را به دکتر روحانی دادند.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قراردارد

5 پاسخ برای “پاوه با 19 سمن اجتماعی رتبه اول کشور را دارد

  • ناشناس در تاریخ تیر 22, 1395 گفت:

    پس چرا برای اجرای یک برنامه توسط همین سمن های که به آنها افتخار می کنید اینهمه عدم همکاری دارید. همایش پارسال انجمن محیط زیست باینگان یادتون هست که تشریف نیاوردید و جناب حاتمی هم برای برگزاری آن در باینگان همکاری نکردند.و …..

  • عضو انجمن در تاریخ تیر 22, 1395 گفت:

    جناب فرماندار امیدوارم از در مرز مبلغی برای ثمن ها تخصیص بدین ممنون

  • نا شناس در تاریخ تیر 22, 1395 گفت:

    چرا از رتبه بیکاری هیچ بحثی نیست.

  • شهروند در تاریخ تیر 21, 1395 گفت:

    وجدانن این مایه افتخاره برای همه ما وجود سازمانهای مردم نهاد نشان از پویایی یک جامعه دارد

  • جوان در تاریخ تیر 21, 1395 گفت:

    رتبه اول در بیکاری جوانان…. جوانی که پیر شده .