ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:14

نشست خبری شهاب نادری با اصحاب رسانه استان / گزارش تصویری

نشست خبری شهاب نادری با اصحاب رسانه استان / گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه: نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی عصر دیروز 20تیرماه95 در یک نشست مطبوعاتی و صمیمی در جمع اصحاب رسانه استان حاضر شد  و به سوالات آنان پاسخ دادند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:شهاب نادری در اولین کنفرانس مطبوعاتی  خود در جمع  اصحاب رسانه از جمله:آقایان اسلامپور ازقصر نیوز ، نوای وقت […]

به گزارش سلام پاوه: نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی عصر دیروز 20تیرماه95 در یک نشست مطبوعاتی و صمیمی در جمع اصحاب رسانه استان حاضر شد  و به سوالات آنان پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:شهاب نادری در اولین کنفرانس مطبوعاتی  خود در جمع  اصحاب رسانه از جمله:آقایان اسلامپور ازقصر نیوز ، نوای وقت کرمانشاه-مهرآئیش از خبرگزاری ایلنا-قهرمانی از روزنامه همدلی و آفتاب یزد-هادی نوروزی سایت اریکه و ایران 19-مهدی علیئی از افتاب کرمانشاه-منتظریانی از ….-بابک صادقی سردبیر هفته نامه غرب و سایت توسعه و فرهاد صالحی و صهیب زربان از سلام پاوه به اهم برنامه های کاری در سطح استان و حوزه انتخابیه خود پرداخت و خواستار تعامل و همکاری بیشتر اصحاب رسانه با نمایندگان استان در جهت توسعه و آبادانی استان و منطقه شد.نشست خبری نماینده با اصحاب رسانه

شهاب نادری  که درکمیسیون اقتصادی مجلس،نایب رئیس اول فراکسیون گردشگری و نایب رئیس اول فراکسیون گمرک و عضو مجمع نمایندگان  استان کرمانشاه  می باشند به صورت صمیمی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

آقای منتظریانی ضمن تشکر از حضور آقای نادری در جمع خبرنگاران و دیدباز ایشان به مسائل و مشکلات استان به صورت فرامنطقه ای در خصوص تشکل های وحدت شکن در منظقه چه دیدگاهی دارید؟و ایا به مسائل و مشکلات به صورت استانی نگاه میکنید یا به صورت منطقه ای؟دیدگاه شما در بخش اقتصادی برای استان کرمانشاه چیست؟

شهاب نادری: ما ملی فکر میکنیم و استانی عمل می کنیم تا به منطقه ای برسیم و این همیشه دیدگاه بنده بوده است و در مقابل این تشکلها که خاص منطقه ای اورامانات نیست باید عرض کنم با کارهای فرهنگی و ارتباطات دو سویه این موضوع حل و فصل می شود.

امروزه همه ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهیم و باید از رهنمود های حکیمانه ایشان در تمامی امور استفاده کنیم.قطعا ما تشکل های وحدت شکن را قبول نداریم،ما باید با دیدگاه فراجناحی عمل کنم تا بهبود و پیشرفت منطقه و استان را شاهد باشیم.ما هم برای مقابله با این اقدام متحد و همدل شده ایم که با این نوع عملیات و افکار مقابله کنیم.

سوال خبرگزاری ایلنا(آقای مهر آیش)در خصوص امنیت منطقه در حوزه اورامانات را چطور می بینید و مشکل عمده منطقه اورامانات چیست؟

اورامانات امن ترین منطقه کشور است 

شهاب نادری: منطقه اورامانات از امن ترین نقاط کشور است.در منطقه مرزی اورامانات با 250 هزار نفر جمعیت که در نقطه صفر مرزی است، امنیت تمام و کمال وجود دارد و با این دیدگاه که امنیت کامل در منطقه وجود دارد به استقبال سرمایه گذاران می رویم.این را هم عرض میکنم بارها در محافل و مجالس شنیده شده است که منظقه اورامانات برای سرمایه گذاری در منظقه خوب نیست و امنیت ندارد بنده به شدت این بحثها را محکوم میکنم و اعلام میکنم که منطقه اورامانات بهترین مکان برای سرمایه گذاری است و در این خصوص هیچ مشکلی نداریم. و لازم است از بانیان این امنیت نیز قدردانی کنیم.شهاب نادری

مشکل اصلی در اورامانات ما که استانی و منطقه ای است مشکل بیکاری جوانان منطقه است همانطور که مطلع هستید منطقه اورامانات بیشترین درصد قبولی در سطح دانشگاههای برتر کشور و فارغ  التحصیلان نخبه را دارد و علی الرغم داشتن نخبگان علمی متاسفانه بیکاری بیداد می کند. مشکلات منطقه اورامانات را تقریبا همه می دانند از جاده های مرگبار گرفته تا بهداشت و درمان و مرز و…

شهاب نادری درخصوص سوال خبرنگار آفتاب یزد که برنامه و راهکار شما برای حل این مشکل و معضلات چیست؟ پاسخ داد:برای حل این مشکل باید به صورت ریشه ای در استان کرمانشاه و بعد در منطقه کار کرد.با ورود به بخش خصوصی و اصل 44 قانون اساسی که مقام معظم رهبری در سخنرانی ها بارها به آن تاکید کرده اند حمایت از بخش خصوصی می تواند راهگشا باشد.

وی گفت:برای این کار باید به فکر جذب سرمایه گذاری در سطح استان و منطقه باشیم چرا که در حال حاضر وضعیت صنعتی استان در وضعیت مناسبی نیست .نمونه بازر ان این است که کارخانه ای با 1000نفر مشغول به کار بوده اند اما در حال حاضر به زور به صد نفر می رسند.و برای این کار باید به صورت عملی وارد شد.

بنده به عنوان نایب رئیس اول فراکسیون گردشگری  اعلام  می کنم که صنعت گردشگری  از صنعت نفت درآمدش بیشتر و بهتر است به طور مثال غارقوری قلعه در یک روز 45 میلیون تومان درآمد داشته است که اگر حساب کنید در طول سال ممکن است 20 میلیارد درآمد داشته باشد که باید با برنامه این درآمدها به نفع منطقه تبدیل شود.

نماینده مردم  پاوه و اورامانات با اشاره به در پیش بودن سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه افزود: همه ما حامی دولت هستیم، چراکه این دولت را برآمده از آرای مردم می دانیم، اما توقع مان از رییس جمهور و اعضای هیات دولت توقع بالایی است، چراکه مردم این استان و به ویژه مردم منطقه اورامانات بیشترین رای را به دکتر روحانی داده‌اند.

 به صدا درآمدن سوت قطار در کرمانشاه از اصلی ترین خواسته های مجمع نمایندگان استان است . 

شهاب نادری یکی از اصلی ترین خواسته های مجمع نمایندگان استان، به صدا درآمدن سوت قطار در کرمانشاه است.چراکه در شان یک کرمانشاهی نیست که برای سوار قطار شدن بخواهد از اینجا تا ملایر سفر داشته باشد.دیدرا شهاب نلدری با رسانه (19)

وی خاطرنشان کرد:در دیداری که با نوبخت معاون رییس جمهور داشتیم، به نمایندگان استان قول دادند که راه آهن غرب کشور تا کرمانشاه را تا 22 بهمن سال جاری به اتمام برسانند.

نادری تاکید کرد:از رییس جمهور انتظار نداریم که بیایند و کلنگ جدیدی به زمین بزنند، اما این انتظار را داریم که حداقل مصوبات سفر مقام معظم رهبری را پیگیری کرده و آنها را اجرایی کنند.

جاده های اورامانات جاده های مرگبار هستند 

نماینده مردم اورامانات با  ابراز تاسف از وضعیت جاده‌های اورامانات آنها را مرگبار دانست و گفت: اغلب جاده‌های منطقه اورامانات هنوز جاده‌های نظامی مربوط به دوران جنگ هستند و از آن زمان تاکنون هیچ تغییری نکرده‌اند. اگر ما مرز پر رونقی هم داشته باشیم اما جاده دسترسی به آن هموار نباشد ارزش ندارد، لذا از هیات دولت این انتظار را داریم که در بحث راه‌ها نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشد.

نماینده پاوه و اورامانات در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد فرماندار ثلاث باباجانی و بحثهای مربوطه گفت:در موضوع ایشان بحث جناحی مطرح نیست در موضوع فرماندار ثلاث، بحث ما نه اصولگرا و نه اصلاح طلب بودن است، بحث ما ضعف مدیریتی و ناکارآمدی است، لذا به استاندار هم گفته‌ایم که با آمدن هر فرمانداری که همراه دولت و کارآمد باشد، موافقیم و حمایت هم خواهیم کرد.

رسانه ها نمایندگان را منصفانه نقد کنند و به رفع مشکلات و بیان راهکارها کمک کنند

شهاب نادری با اشاره به موضوع فیش های حقوقی گفت:در هر استان یک بنر بزرگ در سطح شهر نصب شود و در این بنر فیش حقوقی تمامی مدیران کل و فرمانداران استان نصب شود تا مردم در جریان قرار بگیرند.دیدرا شهاب نلدری با رسانه (11)

نادری همچنین در خصوص موضوع انتشار فیش‌های حقوق نجومی برخی مدیران کشور گفت:این موضوع باعث شده که از اعتماد عمومی مردم به مدیران و مسئولان کاسته شود، لذا پیشنهاد ما این است در هر استان یک بنر بزرگ در سطح شهر نصب شود و در این بنر فیش حقوقی تمامی مدیران کل و فرمانداران استان نصب شود تا مردم در جریان قرار بگیرند.

وی با تاکید بر حمایت از اصحاب رسانه گفت:رسانه های مدیران و نمایندگان را منصفانه به چالش بکشند و برای رفع مشکلات راهکار و پیشنهاد دهند.

در پایان این نشست صمیمی آقای شهاب نادری ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به دکتر فلاحت پیشه که در این جریان مدیرکل شیلات نیز مجروح شده بود به همراه اصحاب رسانه با حضور در بیمارستان طالقانی کرمانشاه از مدیرکل شیلات عیادت کرد.

در ادامه با سرکشی به چند بیمار بستری از منطقه اورامانات از انها دلجویی و پیگیر رفع مشکلاتشان شد.

دیدرا شهاب نلدری با رسانه (2) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (10) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (12) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (13) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (19) شهاب نادری دیدرا شهاب نلدری با رسانه (25) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (20) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (21) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (23) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (24) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (28) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (31) نشست خبری نماینده با اصحاب رسانه دیدرا شهاب نلدری با رسانه (16) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (15) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (9) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (7) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (5) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (4) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (38) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (39) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (44) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (43) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (42) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (40) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (36) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (35) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (37) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (45) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (47) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (48) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (30) دیدرا شهاب نلدری با رسانه (1)

6 پاسخ برای “نشست خبری شهاب نادری با اصحاب رسانه استان / گزارش تصویری

  • ناشناس در تاریخ تیر 23, 1395 گفت:

    به مدیران فعلی تذکر دهی بهتر است از تعویض چون تعویضی می گوید باند جدید هستم و به فکر خودش و جیب مبارکش است ولی فعلی ها با توجه به دلبستگی که به صندلی گردان مدیریت و خدم و حشم آن دارند از ترس تعویض گوش به فرمان نماینده هستند تا دستور دهد و اجرا کنند تا او هم آنها را قبض مدیریت نکند و همیشه در خوف و رجا به سر می برند . می توانید این را بین یک مدیر تعویضی و یک مدیر قرار تعویضی امتحان کنید

  • امیر در تاریخ تیر 22, 1395 گفت:

    برادر بزرگوار ونماینده محترم پاوه واورامانات :خواهشمندیم نسبت به برکنار نمودن مدیران ناخلفی که کارمندان ازدست وزبانشان وعملکردشان به تنگ آمده اند برسید.

  • ساکن شهرک کارگاهی در تاریخ تیر 22, 1395 گفت:

    سلام جناب نادری لطفا” به فکر شهرک کارگاهی پاوه هم باشید بیش از 15 سال است هنوز راه اندازی نشده چندین نماینده وفرماندار و شهردار آمدن ورفتن ولی هنوز شهرک کارگاهی راه اندازی نشدن بیشتر از 250 خانوار منتظر راه اندازی شهرک کارگاهی هستن لطفا” از شهرک کارگاهی بازدیدی کنید

  • مجتمع بزرگ چاپ و تبليغات صبا در تاریخ تیر 22, 1395 گفت:

    باسلام و خسته نباشيد خدمت نماينده محترم دلسوز و فعال اورامانات
    اميدواريم در پناه حضرت حق پيروز و موفق باشيد
    ما به نوبه خودمان از شما نماينده خوب كمال تشكر و قدر داني را داريم
    هميشه سربلند وموفق باشيد
    پرسنل مجتمع بزرگ چاپ و تبليغات صبا (پاوه)

  • پاوه در تاریخ تیر 21, 1395 گفت:

    شهاب جان باسلام منتظر اقدام انقلابی شما برای عزل مدیران ناکارآمد وضعیف که برعلیه شما درمنزلشان جلسات گذاشتن واکنون نیز چشم دیدن شماراندارن هستیم.

  • احسان در تاریخ تیر 21, 1395 گفت:

    اقای شهاب نادری تشکر اما فکری به حال زمینهای که منابع طبیعی میخواد از مردم بیچاره که چندیدن ساله دارن رو این زمین ها زحمت میکشند بکنید لطفا پیگیری کنید که این مسئله با مسئله زمین خواری قاطی نشه چون شغل مردم این منطقه یا دامداری بوده یا کشاورزی هیچکس حاضر نیست با این سازمانها برخورد و تعامل داشته باشه