ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:09

تکریم آیت الله نریمانی از اُم المؤمنین عایشه همسر پیامبر اکرم(ص)

تکریم آیت الله نریمانی از اُم المؤمنین عایشه همسر پیامبر اکرم(ص)

به گزارش سلام پاوه : در یک اقدام وحدت بخش: آیت الله نریمانی در برنامه تلویزیونی زنده از از شبکه استانی زاگرس به تکریم اُم المؤمنین عایشه همسر پیامبر اکرم (ص) پرداختند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایت الله نریمانی؛ در این گفتگوی ویژه نماینده استان کرمانشاه در مجلس خبرگان […]

به گزارش سلام پاوه : در یک اقدام وحدت بخش: آیت الله نریمانی در برنامه تلویزیونی زنده از از شبکه استانی زاگرس به تکریم اُم المؤمنین عایشه همسر پیامبر اکرم (ص) پرداختند.آیت الله نریمانی

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایت الله نریمانی؛ در این گفتگوی ویژه نماینده استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با توجه به اهمیت فراوان شناخت پیامبر و اهل بیت ایشان به نقل گفته ای المومنین حضرت عایشه(سلام الله علیها) پرداختند و گفتند: راه عالی و بی بدیل شناخت رسول اکرم (ص) و امیرالمؤمنین و معصومین این است که علاوه بر شناخت سیره اخلاقی و عملی آنان، شناخت ایشان از طریق قرآن است؛ از عایشه ام المؤمنین همسر گرامی پیامبر اسلام نقل شده است کهاز وی پرسیدند اخلاق پیامبر را برایمان توضیح بدهید و ایشان فرمودند: کان اخلاقه القرآن؛ قرآن بخوانید اخلاق رسول الله (ص) است.

بیانات آیت الله نریمانی در شبکه زاگرس، پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با تکریم همسران پیامبر زمینه ساز اتحاد و همبستگی بیشتر در میان مسلمانان شیعه و سنی کشور است. به امید روزی که تفرقه و نفاق به طور کامل از جامعه اسلامی و کشورهای مسلمان رخت ببندد و شاهد پیشرفت و ترقی و اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان در جهان باشیم.

3 پاسخ برای “تکریم آیت الله نریمانی از اُم المؤمنین عایشه همسر پیامبر اکرم(ص)

  • ناشناس در تاریخ تیر 17, 1395 گفت:

    اینجا پاوه است و باید اینطور باشد

  • شهروند در تاریخ تیر 15, 1395 گفت:

    مدیریت محترم سایت لطفا گزارشی از سطح شهر در آستانه بزرگترین عید مسلمانان داشته باشید که چگونه مسولان شهر و بخصوص شهرداری شهر را نور باران کرده اند. دریغ از یک لامپ یا پلاکارد انگار نه انگار که عید است وما مسلمان چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • شهروند در تاریخ تیر 15, 1395 گفت:

    سلام مدیریت محترم سایت سلام پاوه لطفا امشب گزارشی از سطح شهر پخش کنید که در بزرگترین عید مسلمانان در یغ از یک پلاکارد یا نور افشانی در حالیکه در همه شهرهای دیگر تزیین وچراغانی میادین به چشم می خورد انگار این شهر با بقیه فرق دارد یا شهرداری در خواب است ویا……..