ج 31 فروردین 1403 ساعت 09:44

گزارشی از آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در نودشه / عکس

گزارشی از آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در نودشه / عکس

به گزارش سلام پاوه:آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان امروز در مسجد جامع نودشه با حضور پرشور مردم مسلمان و روزه دار نودشه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه از نودشه:حاج ماموستا ملا احمد مبارکشاهی در این خطبه به 3 موضوع مهم پرداخت،ابتدا در باره فضایل ماه مبارک رمضان واستفاده از فرصت باقی مانده اشاره […]

به گزارش سلام پاوه:آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان امروز در مسجد جامع نودشه با حضور پرشور مردم مسلمان و روزه دار نودشه برگزار شد.نماز جمعه نودشه (6)

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از نودشه:حاج ماموستا ملا احمد مبارکشاهی در این خطبه به 3 موضوع مهم پرداخت،ابتدا در باره فضایل ماه مبارک رمضان واستفاده از فرصت باقی مانده اشاره کرد وخواستار بهره بردن از ایام باقی مانده ماه میهمانی خداوند شد.

خطیب جمعه نودشه به مسئله پاداش روزه دارن در این ماه مبارک پرداخت و گفت انجام دادن عبادات خالصانه جزایش بهشت و بهره مند از پاداشهای اخروی است .

وی روز عید فطر را روز تقسیم جوائز ارزنده به روزه داران دانست و آرزوی امیدواری کرد که امت پیامبر در راه رسیدن به سعادت اخروی قدمهای محکم تری بردارند.

امام جمعه شهر مرزی نودشه در بخش دوم سخنان خود به تاریخ پر فراز و نشیب فلسطین پرداخت واظهار داشت که قضیه فلسطین یک بحث اعتقادی است که صهیونیست به دنبال تغییر هویت و فرهنگ تمدن اسلامی هستند .

وی گزارش مفصلی از تاریخ جنایت اسراییل را بیان کرده و به وعده خداوند در باره پاکسازی قدس شریف از دست اسراییل پرداخت.نماز جمعه نودشه (3)

ماموستا مبارکشاهی خاطر نشان کرد،حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس را نشانه بیداری وایمان به خداوند دانست و گفت آمریکا و اسراییل جریانات تکفیری را راه انداختند  که مردم مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارند و حضور ما نشان دهنده آن است که همچنان آرمان اول مسلمانان فلسطین می باشد.

خطیب جمعه نودشه به بحث در باره حقوقهای نجومی اشاره و به مردم گوش زد کرد که نباید وجود چهار نفر آدم خائن سوءاستفاده گر باعث دل سردی ما نسبت به نظام و مسایل مهمی همچون فلسطین شود.

نماز جمعه نودشه (2)

نماز جمعه نودشه (5)

نماز جمعه نودشه (4)

نماز جمعه نودشه (1)

یک پاسخ برای “گزارشی از آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در نودشه / عکس

  • آدم مجازی در تاریخ تیر 14, 1395 گفت:

    با عرض سلام و ادب
    اگر ممکن است کمی هم به مشکلات شهر نودشه و نداشتن شهردار و ضعف شورا در انتخاب شهردار و وضعیت عمومی شهر بپردازید.تقریبا اکثر خبرها تعریف و تمجید از مسئولین است اگر رسانه نباشد و رسالت اصلی خود را که شفاف سازی است انجام ندهد شاهد بر باد رفتن بیشتر سرمایه های مادی و معنوی منطقه خواهیم بود .لطفا یک گزارش تصویری از شهر نودشه تهیه کنید .بعنوان مثال یک نفر تابلوی تبلیغات منزل اجاره ای خود را وسط میدان شهر نصب کرده آنهم نه یک بنر بلکه یک تابلوی فلزی واقعا جای تاسف دارد .