پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:56

دعوت رئیس شورای اسلامی شهر پاوه برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

دعوت رئیس شورای اسلامی شهر پاوه برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر پاوه در پیامی از مردم متدین و روزه دار پاوه برای حضور پررنگ و پرشور در راهپمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. متن پیام این چنین است : بسم الله الرحمن الرحیم مقام معظم رهبری فرمودند: «روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر پاوه در پیامی از مردم متدین و روزه دار پاوه برای حضور پررنگ و پرشور در راهپمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. متن پیام این چنین است :

بسم الله الرحمن الرحیمآزاد حسینی

مقام معظم رهبری فرمودند: «روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است.»

روز جهانی قدس یادگاری ارزشمند از بنیانگذار فقیدجمهوری اسلامی است که نشانی از درایت و آینده نگری و هوشمندی امام راحل است . اهمیت گرامیداشت روز قدس با توجه به شرایط بین المللی و درگیری های منطقه ای که متاسفانه بین خود مسلمانان است؛  بیشتر از همیشه می باشد و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید هوشمندانه تر و با قدرت تر از سال‌های گذشته در کنار هم و با وحدت و هم دلی و تمسک به مبانی وحدت بخش اسلام عزیز به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند .

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و شهید پرور پاوه ، برای حضور با شکوه در راهپیمایی دشمن شکن  روز جهانی قدس دعوت می کنم تا بار دیگر همصدا با همه مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان ، نابودی استکبار و اسرائیل غاصب را از درگاه حضرت احدیت مسئلت نمائیم.

بدون شک حضور پرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه دار، پاوه همراه با هموطنان فهیم و انقلابی و ملت های مسلمان و مردم آزاداندیش جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود ان شا الله.

رئیس شورای اسلامی شهر پاوه

سید آزاد حسینی 

10 تیرماه 1395