ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:13

اعضای شورای شهر دوره چهارم به فكر منافع مردم و حفظ جایگاه واقعی پاوه هستند .

اعضای شورای شهر دوره چهارم به فكر منافع مردم و حفظ جایگاه واقعی پاوه هستند .

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه رئيس شوراي اسلامي شهر پاوه گفت : اعضاي چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر با همفكري ، تعامل و همكاري به حفظ منافع مردم و رساندن پاوه به جايگاه واقعي خود مي باشند. به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، كيهان محي الدين زاده […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه رئيس شوراي اسلامي شهر پاوه گفت : اعضاي چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر با همفكري ، تعامل و همكاري به حفظ منافع مردم و شورای شهر پاوهرساندن پاوه به جايگاه واقعي خود مي باشند.

به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، كيهان محي الدين زاده در دومين جلسه شوراي اين شهر با اشاره به اينكه شوراها به عنوان يك نهاد قانونگذار در ايجاد تحقق حقوق شهروندي و ايجاد فرهنگ نظم و توسعه فرآيند هاي آموزشي و پژوهشي سهم بسزايي دارد گفت : همه اعضاء آماده خدمتگذاري به مردم شريف پاوه بوده و با تمام توان براي توسعه شهري تلاش و با توجه به پتانسل هاي موجود با كار و تلاش شبانه روزي زمينه اي را فراهم مي كنيم تا پاوه را به جايگاه واقعي خود برسانيم .

وي به رهنمودهاي حكيمانه و ارزشمند امام جمعه شهر پاوه چه از بعد مذهبي و چه از بعد اجرايي اشاره كرد و افزود : ماموستا ملاقادر قادري به عنوان امام جمعه شهر با رهنمودهاي حكيمانه به بهترين شيوه هميشه و همواره يار و ياور مردم شريف پاوه و تمامي دستگاههاي اجرايي شهرستان به ويژه شهرداري و شورا بوده است .

كيهان محي الدين زاده به خدمات ارزنده فرماندار شهرستان پاوه اشاره كرد و اظهار داشت : وي در بخش هاي مختلف اعم از عمراني ، اجتماعي ، فرهنگي ، بهداشت و درمان و غيره خدمات شايسته اي را براي مردم اين ديار كهن انجام داده است .

محي الدين زاده به برقراري و تأمين امينت در شهر اشاره كرد و گفت : به همت حافظان امنيت و نهادهاي امنيتي ، آرامش كامل و امنيت در شهري مرزي پاوه برقرار است .

رئيس شوراي اسلامي شهر پاوه در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي پاوه گفت : در اين جلسه مبلغ 500 ميليون ريال اعتبار براي اجراي شبكه آب و فاضلاب ناحيه كارگاهي  در جهت تسهيل انتقال مشاغل آلاينده به منطقه كارگاهي اختصاص داده شد.

وي به اجراي طرح سلامت الكترونيك به همت بنياد بركت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در يك شهرستان و دو شهر در استان تهران و زهك در زابل استان سيستان و بلوجستان كه در جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي مصوب شد تصريح كرد : پاوه به عنوان يكي از سه شهر پايلوت اجراي طرح سلامت الكترونيك در كشور تعيين و معرفي شد .

جمال ابراهيمي شهردارپاوه همچنين با اشاره به اينكه شفاف سازي در دستگاههاي اجرايي ضرورت دارد گفت : گاهي ذهنياتي منفي در اين رابطه ايجاد مي شوند كه طرح ها و برنامه هاي اجرايي در مسير اصلي خود هدايت نشوند

وي با اشاره به اينكه تقويت ذهن مردم باعث كاسته شدن ميزان درخواست هاي شهروندان مي شود افزود : ارجاع ذهنيت مردم به واقعيت گرايي و توسعه توازن محيط شهري باعث ايجاد مشاركت شهروندان مي شود .

شهردار پاوه به راه اندازي بازارچه هاي و مجتمع هاي تجاري اشاره كرد و اظهار داشت : احداث اين بازارچه هاي سبب اشتغال و رونق بخشيدن به بخش اقتصادي شهر مي شود .