ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:32

رئیس دادگستری پاوه؛ پیگیری وضعیت قضایی زندانیان اولویت است

رئیس دادگستری پاوه؛ پیگیری وضعیت قضایی زندانیان اولویت است

به گزارش سلام پاوه : رئیس دادگستری پاوه در دیداری ۳ ساعته با زندانیان این شهرستان بر پیگیری وضعیت قضایی زندانیان به عنوان اولویتی مهم تاکید کرد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی زندان پاوه،صادق تاری وردی به مناسبت هفته قوه قضائیه در زندان پاوه حضور یافت و از نزدیک مشکلات […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس دادگستری پاوه در دیداری ۳ ساعته با زندانیان این شهرستان بر پیگیری وضعیت قضایی زندانیان به عنوان اولویتی مهم تاکید کرد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی زندان پاوه،صادق تاری وردی به مناسبت هفته قوه قضائیه در زندان پاوه حضور یافت و از نزدیک مشکلات زندانیان را بررسی کرد.

این مقام قضایی با اشاره به اهمیت تحقق سیاست کاهش آمار جمعیت کیفری زندان ها تزندان پاوهوجه به مشکلات زندانیان را مهم توصیف کردو افزود پیگیری وضعیت قضایی متهمان تحت قرار و رسیدگی به امور زندانیان اولویت مجموعه قضایی پاوه است.

تاری وردی خطاب به زندانیان پاوه گفت؛ بهره مندی از رحمت وبرکت ماه پرخیر رمضان با حضور درمحافل انس با قرآن عامل موثری برای رفع بسیاری از گرفتاری های اجتماعی است.

گفتنی است در این دیدار که تا زمان اذان مغرب و برگزاری نماز جماعت در نمازخانه زندا پاوه به طول انجامید بهمن عزیزی ،جانشین رئیس زندان پاوه،گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف این بخش را تشریح کرد.

2 پاسخ برای “رئیس دادگستری پاوه؛ پیگیری وضعیت قضایی زندانیان اولویت است

  • ناشناس در تاریخ تیر 6, 1395 گفت:

    سلام ای کاش اقای تاری وردی با همراهی اعضا ی انجمن حمایت به دیدار زندانیان میرفت

    • هوار در تاریخ تیر 6, 1395 گفت:

      همین صرف حضور ایشان خیلی خوب است