ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:55

مدیران برای پیشبرد بهتر امور به نقد رسانه‌ها نیاز دارند

مدیران برای پیشبرد بهتر امور به نقد رسانه‌ها نیاز دارند

به گزارش سلام پاوه:استاندار کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه اعلام کرد:مدیران برای پیشبرد بهتر امور به نقد رسانه‌ها نیاز دارند چرا که  بدو ن نقد کار جامعه پیش نمیرود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:اسد اله رازانی در این نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه بدون انتقاد کار جامعه پیش نمی رود افزود:البته هدف از […]

به گزارش سلام پاوه:استاندار کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه اعلام کرد:مدیران برای پیشبرد بهتر امور به نقد رسانه‌ها نیاز دارند چرا که  بدو ن نقد کار جامعه پیش نمیرود.رازانی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:اسد اله رازانی در این نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه بدون انتقاد کار جامعه پیش نمی رود افزود:البته هدف از انتقاد و نقد باید اصلاح امور باشد و نه تخریب.

وی  گفت:از یکسو باید مدیران آستانه تحمل خود را بالا ببرند و از سوی دیگر باید نقدکننده هم بدنبال بیان مشکلات واقعی باشد و از تخریب بپرهیزد.

رازانی  با بیان اینکه نباید به وضع موجود اکتفا کرد افزود: در دورانی که در استانداری کرمانشاه مسئولیت دارم از تمام توانم برای پیشبرد کارها استفاده خواهم کرد و هرگز بعنوان یک شغل عادی به این مسئولیت نگاه نمی کنم و اگر روزی احساس کنم حضورم باعث پیشرفت نمی شود و موثر نیستم، خودم این پست را کنار می‌گذارم.

وی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه در بسیاری حوزه‌ها از یک عقب ماندگاری تاریخی رنج می برد، تصریح کرد:باید دست به دست هم داده و برای رفع این مشکلات تلاش مضاعف کنیم.

رازانی در خصوص بالا بودن آمار بیکاری استان هم  گفت:بالا بودن نرخ بیکاری استان از سال 75 تا 95 همواره تکرار شده و تنها در یک مقطع  بین سالهای 80 تا 84 تا حدودی نرخ بیکاری استان کاهش یافت البته این پتانسیل در استان وجود دارد که بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

استاندار کرمانشاه به سفر در پیش هیات دولت به استان نیز اشاره کرد و افزود: طرح های خوبی برای تصویب در این سفر آماده شده که تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، تکمیل راه آهن غرب و اجرای کریدور گردشگری بیستون تا تاق بستان از جمله این طرح هاست.

منبع خبر:باشگاه خبرنگاران جوان

4 پاسخ برای “مدیران برای پیشبرد بهتر امور به نقد رسانه‌ها نیاز دارند

  • مشکل دار در تاریخ تیر 5, 1395 گفت:

    استانداران کرمانشاه که می آیند فکر می کنند از کره مریخ آمده اند و با نوعی خود برتر بینی و تحکم مدیریت می کنند و فاصله آنها تا مردم بیش از فاصله آسمان و زمین است. هیچ وقت نبوده با خوشرویی و عطوفت و دلسوزی با مردم روبرو شوند و دسترسی به آنها کار هفت خان رستم است. فقط عاشق تعریف و تمجید هستند. امروز زنگ زدم روابط عمومی استانداری برای ملاقات عمومی وقت بگیرم می گویند امکان پذیر نیست مشکلت چیست؟ میگم برادر همه جا رفتم کسی جوابگو نیست شاید جناب استاندار کمک کند. قبول نکردند. خواهشمندم از استاندار تعریف نکنید و جناب آقای روحانی بیاید کرمانشاه این مشکل را با نامه خدمتشان ارسال می کنم. نه امیدی در کرمانشاه است نه تدبیری همه سرگردان و مدیران خوش خرامان.

  • دیار شهید پرور پاوه. در تاریخ تیر 5, 1395 گفت:

    مسئولین بلند پایه استان پاوه رو نمی بینند.چرا؟؟؟؟چون شهید زیاد داده برای این نظام، چرا مردمانشان با جان دل از این انقلاب دفاع کردند، چرا این دیار انقلابی را نمیبینید،چرا…..

  • دلسوزدیارم در تاریخ تیر 5, 1395 گفت:

    باعرض سلام خدمت آقای استاندارگویا جناب. آقای استاندارذکر خیر همه جاه هست جز پاوه اسمی ازاین دیار شهیدپروررا نمی آوری ویا سری به دیارمان نمیزنی لایق نمیدانی ما در مریوان بودیم که استاندارسنندج به مریوان سفر کرده بود .همه خوشحال و می گفتند حتا برای مراسم کوچکی هم به مریوان می آیند وبه دردودل مردم گوش فرا می دهد وبا ایشان همدردی می کنند .وبعد روبه من کردنند گفتتندشما چه استانداراتان به دیارن می آید من هم که آقای استاندار رادوست دارم گفتم بله ایشانهم خیلی به پاوه سفر می کند ولی دلم چیزی دیگر ی می گفت که آقای استاندار مگر از روی نقشه پاوه رو پیدا کند.

  • م در تاریخ تیر 5, 1395 گفت:

    پس مرز پاوه چی استاندار