ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:10

نشست اعضای جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه وه ) با ماموستا قادری

نشست اعضای جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه وه ) با ماموستا قادری

به گزارش سلام پاوه : اعضای جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه وه )با امام جمعه شهر پاوه ماموستا ملا قادر قادری دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه سعدی سپنجی دبیر انجمن ژیانه وه از این نشست چنین گزارش داد : معنویت همواره عامل و علت اصلی آرامش در جامعه انسانی […]

به گزارش سلام پاوه : اعضای جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه وه )با امام جمعه شهر پاوه ماموستا ملا قادر قادری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه سعدی سپنجی دبیر انجمن ژیانه وه از این نشست چنین گزارش داد : معنویت همواره عامل و علت اصلی آرامش در جامعه دیداراعضای ژیانه وه با امام جمعه انسانی بوده است و پرچمداران این معنویت معمولا روحانیون بوده اند .در این راستا و در این ماه پر از معنویت اعضای جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه وه ) نشستی صمیمی با امام جمعه محترم شهرمان حاج ماموستا ملا قادر داشتند.

در ابتدا به درخواست امام جمعه محترم هر کدام از اعضا ضمن تبریک ماه مبارک بحث های مختصری در مورد اهمیت پیشگیری از اعتیاد را بیان کرده و خواستار مساعدت بیشتر در این زمینه برای پاک تر شدن جامعه شدند.

در ادامه امام جمعه محترم شهرمان ضمن عرض خوش آمد گویی و تبریک ماه مبارک رمضان با حدیثی مبارک از پیامبر معنویت حضرت محمد (ص) که خوبترین انسانها کسانی هستند که برای جامعه مفید و پر منفعت هستند بحث را شروع کردند و از فعالیتهای ژیانه وه تقدیر کرده و بیان فرمودند که هر کسی به نوبه خود بایدگامی در جهت تلاش برای سالم تر شدن جامعه بردارد و من هم به نوبه خود هم از نظر تبلیغی و هم از نظر مالی سعی می کنم که حامی این جمعیت باشم.در اخر  با بیان تجربیات و نصایحی ارزشمند برای اعضای جمعیت توسط حاج ماموستا جلسه  خاتمه یافت.

دیداراعضای ژیانه وه با امام جمعه

دیداراعضای ژیانه وه با امام جمعه

دیداراعضای ژیانه وه با امام جمعه