ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:25

ریزش آوار در جوانرود سه مصدوم به جای گذاشت

ریزش آوار در جوانرود سه مصدوم به جای گذاشت

 به گزارش سلام پاوه:مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه گفت: گودبرداری غیراصولی در شهرستان جوانرود باعث مصدوم شدن سه کارگر شد. اکبر آزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه ساعت 12 و 12 دقیقه امروز در کنار کشتارگاه شهر جوانرود و در پی گودبرداری غیراصلی […]

 به گزارش سلام پاوه:مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه گفت: گودبرداری غیراصولی در شهرستان جوانرود باعث مصدوم شدن سه کارگر شد.

اکبر آزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه ساعت 12 و 12 دقیقه امروز در کنار کشتارگاه شهر جوانرود و در پی گودبرداری غیراصلی رخ داد.ریزش آوار در جوانرود

وی افزود: به دنبال وقوع این حادثه سه کارگر که در مجاروت دیوار ریزش کرده مشغول کار بودند زیر آوار گرفتار شدند که با کمک مردم دو نفر آن ها در همان لحظات اولیه بیرون کشیده شدند.

آزادی خاطرنشان کرد: با اطلاع به مرکز فوریت های پزشکی و حضور امدادگران این مرکز نفر سوم نیز که جوانی 32 ساله بود پس از مدتی از زیر آوار بیرون کشیده شد.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: با اقدام های همکاران ما عملیات احیا روی این کارگر جوان انجام و خوشبختانه قلب وی شروع به کار کردن کرد.

وی ادامه داد: پس از بازگشت این کارگر جوان به زندگی، توسط اورژانس هوایی از بیمارستان حضرت رسول جوانرود به بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه برای ادامه درمان انتقال داده شد.

آزادی گفت: حال دو مجروح دیگر نیز مساعد و در بیمارستان جوانرود تحت مداوا هستند.

شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

ریزش آوار در جوانرود