پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:18

توزیع بیش از ۴ میلیارد ریال زکات میان نیازمندان پاوه‌ای

توزیع بیش از ۴ میلیارد ریال زکات میان نیازمندان پاوه‌ای

به گزارش سلام پاوه : مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) پاوه گفت: در سال ۹۴ بیش از ۴ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال زکات از مؤدیان پاوه‌ای جمع‌آوری و میان خانوارهای نیازمند در این شهرستان توزیع شد. لقمان انفرادی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در سال 94 بیش از 4 میلیارد و […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) پاوه گفت: در سال ۹۴ بیش از ۴ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال زکات از مؤدیان پاوه‌ای جمع‌آوری و میان خانوارهای نیازمند در این شهرستان توزیع شد.لقمان انفرادی

لقمان انفرادی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در سال 94 بیش از 4 میلیارد و 275 میلیون ریال زکات در شهرستان پاوه جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: این میزان زکات جهت زدودن فقر از چهره جامعه میان 1754 خانوار مستحق پاوه‌ای توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاوه عنوان کرد: زکات جمع‌آوری شده در شهرستان پاوه در سال 94 از رشد 70 درصدی نسبت به سال قبل از آن برخوردار بوده است.

انفرادی با اشاره به سفارشات دین مبین اسلام برای کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان، گفت: پرداخت زکات سبب تزکیه و رشد روحیه معنوی و تقویت سخاوت و احسان در انسان می‌شود و با ایجاد محبت، همدلی و افزایش رزق و روزی به تأمین نیاز همه اقشار جامعه کمک می‌کند.

وی افزود: پیشگیری از کفر، شرک و سلب ایمان، برکت در اموال، عبودیت و بندگی و تقوا و پرهیزکاری از برکات پرداخت زکات در اجتماع است بنابراین احیای این واجب الهی ضروری است.