ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 02:43

مردم بیش از گذشته به اهمیت محیط زیست پی برده اند

مردم بیش از گذشته به اهمیت محیط زیست پی برده اند

به گزارش سلام پاوه:فرماندار جوانرود با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست گفت: مردم بیش از گذشته به اهمیت محیط زیست پی برده اند و نسبت به مخاطرات و پیامدهای آن آشنا هستند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از ایرنا:آرش لهونی روز پنجشنبه در دیدار با محیط بانان و کارکنان محیط […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار جوانرود با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست گفت: مردم بیش از گذشته به اهمیت محیط زیست پی برده اند و نسبت به مخاطرات و پیامدهای آن آشنا هستند.82106863-70785786

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از ایرنا:آرش لهونی روز پنجشنبه در دیدار با محیط بانان و کارکنان محیط زیست شهرستان جوانرود افزود:اگر در دهه های گذشته نیز اهمیت محیط زیست برای مردم روشن و از سوی آنان مراعات می شد امروز شاهد مشکلات زیست محیطی نبودیم.

وی اظهار داشت:محیط زیست سرمایه ای بین نسلی و ارزشمند است که امکانات دولت به تنهایی در حفظ و احیای آن کافی نیست و باید از ظرفیت های مردمی به درستی در مدیریت آن استفاده شود.

لهونی خاطرنشان کرد:امروزه حفظ محیط زیست به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار در سطح جهان مطرح شده است که دستیابی به آن بدون مشارکت راستین و آگاهانه مردم ممکن نیست.

وی از فعالان محیط زیست قدردانی و یادآور شد: برای حفظ محیط زیست از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

رئیس اداره محیط زیست جوانرود نیز گفت:با توجه به فرهنگ سازی های انجام گرفته از سوی اداره محیط زیست، باعث شده است که مردم به اهمیت و جایگاه محیط زیست بیشتر پی ببرند.

عطاالله قادری افزود:امروز مردم از حالت بی تفاوتی به مطالبه گر در خصوص حفظ محیط زیست تبدیل شده اند. اقدامات انجام گرفته در دو ماه گذشته اشاره کرد وگفت:توزیع 15 هزار کیسه زباله بین گردشگران،15 هزار پیامک با موضوع زیست محیطی،پاکسازی روستای زلان با مشارکت دانش آموزان به مناسب روزهوای پاک، مشارکت در برنامه های روز بدون خودرو، برگزاری همایش هم اندیشی دهیاران، ائمه جمعه و فرمانداران منطقه اورامانات در جوانرود، رها سازی 10 قطعه کبک، تیمار و رهاسازی 10 بهله انواع پرندگان شکاری، پایش و صدور اخطاریه محیط زیستی برای 10 واحد صنعتی و خدمانی بخشی از فعالیت های اداره محیط زیست جوانرود است.

شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

2 پاسخ برای “مردم بیش از گذشته به اهمیت محیط زیست پی برده اند

  • اخگرزاده در تاریخ خرداد 22, 1395 گفت:

    با سلام و تشکر فراوان از جناب آقای صالحی . از توجه و فعالیتهای آقای قادی و محیط بانان پرتلاش جوانرود بی نهایت سپاسگذارم . اخگرزاده

  • سیاری در تاریخ خرداد 21, 1395 گفت:

    افرین و دست مریزاد باید گفت به مدیران فعال و دلسوزی همچون اقای قادری