پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:50

واژگونی خودروی پژو ۵ کشته و مجروح بر جای گذاشت

واژگونی خودروی پژو ۵ کشته و مجروح بر جای گذاشت

به گزارش سلام پاوه:مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از کشته و مجروح شدن ۵ نفر در پی واژگونی خودروی پژو در محور کرمانشاه به پاوه خبر داد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از مهر:اکبر آزادی اعلام کرد:واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در محور کرمانشاه به پاوه روستای […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از کشته و مجروح شدن ۵ نفر در پی واژگونی خودروی پژو در محور کرمانشاه به پاوه خبر داد.2102367

به گزارش سلام پاوه و به نقل از مهر:اکبر آزادی اعلام کرد:واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در محور کرمانشاه به پاوه روستای دره بیان متاسفانه سبب مجروح شدن ۴ تن و مرگ یک نفر شد.

آزادی ساعت ۱۳:۳۵ امروز چهارشنبه را زمان وقوع این حادثه بیان کرد و افزود: یک نفر از مجروحان با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان قدس پاوه منتقل شد.

وی با اشاره به تلاش عوامل اورژانس برای خدمت رسانی به مصدومان این حادثه گفت: ۳ نفراز مصدومان تصادفی توسط وسیله نقلیه شخصی منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در پایان خواستار توجه جدی شهروندان نسبت به رعایت مسائل ایمنی در جاده‌ها شد.

2 پاسخ برای “واژگونی خودروی پژو ۵ کشته و مجروح بر جای گذاشت

  • شهروند در تاریخ خرداد 23, 1395 گفت:

    باسلام
    اولا خدارحمتش کنه وانشاالله مصدومینی که جراحات داشته اند هرچه زود تربهبودپیداکننددرخطاب به yaserشک نکن جناب یاسرخان خودت از اون بدتری چراماباید اینقدر تنگ فکر باشیم همیشه نفوس های بد وبدو بیرا به اینو اون ویا به هم نوعان خودمان به پرانیم خواهشاً رعایت حریم طرز حرف زدن رو یادبگیرید خوب سرعت رفته رفته چه ربطی به شما دارد شما نرو رعایت کن …..!؟

  • yaser در تاریخ خرداد 20, 1395 گفت:

    معلومه خیلی یواش رفته