ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:31

زارعی :تفاوت در کیفیت، شعار عملی شیرینی سرای کلاسیک است

زارعی :تفاوت در کیفیت، شعار عملی شیرینی سرای کلاسیک است

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها آنقدر از مهربانی ها و همدلی ها نوشته ایم که شاید به عقیده کسانی که با این مردم و دیار آشنایی آنچنانی ندارند، این مصاحبه‌ها و گزارشات اغراق آمیز بنظر آید! اما این پایگاه و خبرنگاران آن فقط گوشه ای از این مهربانی ها را بازتاب داده […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها آنقدر از مهربانی ها و همدلی ها نوشته ایم که شاید به عقیده کسانی که با این مردم و دیار آشنایی آنچنانی ندارند، این مصاحبه‌ها و گزارشات اغراق آمیز بنظر آید! اما این پایگاه و خبرنگاران آن فقط گوشه ای از این مهربانی ها را بازتاب داده اند. آن گوشه از مهربانی هایی که دیده یا شنیده ایم… این بار نیز گذرمان به شیرینی سرایی افتاد که البته بعد از مراجعه یمان متوجه شدیم که پلی به دیار مهربانی زده اند. باتوجه به تعاریف و شنیده هایمان از کیفیفت بسیار خوب زلوبلیا و بامیه شیرینی سرای کلاسیک به این مرکز سری زدیم که دلیل این همه تعریف و تمجید را جویا شویم. به پای صحبت های فریاد زارعی یکی از دو برادر گرداننده این شیرینی سرا در پاوه نشستیم.فریاد زارعی

وی پس از اینکه اظهار کردند که شهریور سال 1394 این شیرینی سرا افتتاح شده است،به خبرنگار سلام پاوه گفت: ما در این شیرینی سرا حدود 17 نفر کارگر و فروشنده استخدام کرده ایم. البته در کل حدود 22 نفر تا امروز استخدامی به صورت موقت یا دائم داشته ایم. بصورت رسمی 12 نفر را بیمه کرده ایم و استخدام این شیرینی سرا هستند.

بابت این استخدام تنها مبلغ 50 میلیون وام از صندوق کارآفرینی امید دریافت کرده ایم و مابقی مخارج را خود متحمل شده ایم که بهترین کیفیت با قیمت مناسب را به همشهریان عزیز شهرمان ارائه دهیم. از استقبال مردم هم خیلی راضی هستیم، قیمت هایمان همان قیمت متعارف بازار هستند، با وجود تفاوت کیفیتی که وجود دارد.

آقای زارعی با بیان اینکه در این شیرینی سرا از استاد کاران و شیرینی سازان حرفه ای برای ارائه بهترین شیرینی ها ، دسرها و کیک ها استفاده می کنیم اضافه کرد: برای ماه مبارک رمضان امسال تنها مبلغ دستمزدی که به استاد کار زلوبلیا و بامیه اختصاص داده ایم مبلغ 9 میلیون تومان بوده است تا بتوانیم با بهترین استاد کاران بهترین کیفیت را به همشهریان ارائه دهیم.

وی گفت: تفاوت در کیفیت، شعار عملی شیرینی سرای کلاسیک است. ما دوست داریم اگر هزینه و یا فعالیتی انجام می دهیم، برای همشهریان و در خدمت این شهر و دیار باشد.فریاد زارعی

در ادامه این گفتگو مدیریت شیرینی سرای کلاسیک با تشکر ویژه از توجه فرماندار شهرستان پاوه، آقای ایده پور را از حامیان کارآفرینی در شهرستان نام بردند و از حمایت های ایشان برایمان گفت. اگرچه کارآفرینی این شیرینی سرا قابل توجه است و تعداد قابل قبولی به نسبت حجم کار استخدام کرده است، اما ظاهرا تمام ارگان ها حمایت کافی را از این مرکز نداشته اند. آقای زارعی از مبلغ بالای هزینه های متعارف اینگونه مکان ها برایمان گفت و اینکه ادارات و ارگان های وزارت نیرو، حداقل می توانند این مبالغ را برایشان قسط بندی کنند. مبالغی مانند هزینه برق که به بیش از دو میلیون تومان در هر فیش می رسد.

در حین گفتگو و در لابه لای صحبت های آقای زارعی متوجه موضوعی شدیم انسانیت و همدلی در این شهر همچنان وجود دارد. ابتدا ایشان نمی خواستند در این باره توضیح دهند که با پرسش های متعدد ما، برایمان توضیح دادند که از اوایل افتتاح این شیرینی سرا تا کنون حداقل به 14 خانواده نیازمند کیک های جشن تولد و وسایل تزیینی به صورت رایگان اهداء کرده اند. افرادی که قادر به خرید این کیک ها و وسایل برای فرزندانشان نبوده اند، با همکاری شیرینی سرای کلاسیک، جشن تولدی هرچند کوچک اما شاد را برای فرزندانشان ترتیب داده اند. همچنین در این ماه مبارک، به نیازمندان و افرادی که واقعا نیاز مالی دارند، بصورت رایگان زلوبلیا بامیه توزیع کرده و البته می کنند.

کیفیت بسیار خوب محصولات شیرینی سرای کلاسیک و کارهای بشردوستانه یشان ما را بر آن داشت که این گزارش اگرچه کوتاه را برای سایر همشهریان بازگو کنیم، تا با حمایت و خریدمان از اینگونه مکان ها، ما نیز نقشی در همدلی ها و پیشرفت های بیشتر شهرمان داشته باشیم.

IMG_4710 IMG_4711 IMG_4730 IMG_4723 IMG_4716 IMG_4713 IMG_4733 IMG_4737 IMG_4750 شیرینی سرای کلاسیک

7 پاسخ برای “زارعی :تفاوت در کیفیت، شعار عملی شیرینی سرای کلاسیک است

  • سیاوش قادری در تاریخ خرداد 23, 1395 گفت:

    وعد الله الذین امنوا و عملوا الصالحات لهم مغفره و اجر عظیم مائده 9
    همه روز، روزه بودن، همه شب نماز کردن همه ساله حج نمودن، سفرحجاز کردن
    ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن
    به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن
    شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن
    به خدا که هیچ کس را ثمر آن قدر نباشد که به روی نا امیدی در بسته باز کردن
    خیرین نیکوکار خانواده محترم کاک غفار زارعی:
    این موضوع بهانه ای شد تا درود و تشکری خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است را عرض نمایم. سخاوت و مناعت شما عزیزان در انجام کار خیر بر مردمان این دیار پوشیده نیست. از راهنمایی های آقایان کوهسار ، فرشاد و اردشیر زارعی در تسریع در امورات بیمارستانی بیمارانی که به بیمارستان های شهر کرمانشاه از منطقه اورامانات مراجعه می کنند تا کمک های مختلف کاک غفار به مستمندان و اخیراً علاوه بر خدمات عالی و مردم پسند شیرینی سرای کلاسیک در شهر پاوه، مدیریت این فروشگاه (آقایان فریاد و آزاد زارعی) در راستای اهداف خود همواره در امر نیکوکاری بدور از ریا و تزویر چه به صورت نقد و چه اهدا محصولات در خفا همواره به مستحقین و مستمندان کمک می نمایند. اینجانب بدور از اغراق از نزدیک شاهد بسیاری از موارد بوده ام. توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم. باشد که همه ی ما هاله اغماض در امر خیر و نیکو کاری را از دیده گان خود پاک نمایم.
    شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا.

    • دلسوز پاوه در تاریخ خرداد 29, 1395 گفت:

      با تشکر ویژ از مدیر و پرسنل محترم و شیرینی سرای کلاسیک به خاطر کیفیت خوب محصولاتشان. الحق و النصاف مردم پاوه رنگ و بوی شیرینی را در این شیرینی سرا می بینند و مردم هم لیاقت دارند که شیرینی را به طعم و کیفیت و سلامت محصول تهیه نمایند. آفرین به جناب آقای سیاوش قادری به خاطر یاداشتش واقعاً به زیبایی واقعیت را گفته اند.

  • امید فهیمی در تاریخ خرداد 21, 1395 گفت:

    باتشکر از خانواده کاک غفار زارعی بخصوص کاک اردشیر واقعا درکرمانشاه کمک حال خیلی از بیماران کل شهرستان هستن انشالله که موفق و سربلند باشن

  • امیر حاتمی در تاریخ خرداد 21, 1395 گفت:

    من به نوبه خودم از تمام برادران زارعی کمال تشکر وقدر دانی دارم که همیشه در این شهرستان بانی خیر وحسنات بوده اند وخداوند به آنها خیر دنیا وآخرت رانصیب آنان گرداند که در این شهرستان سرپایه گذاری نموده اند وبه مردم این خطه خدمت می کنند وهمیشه در کارهای خیر پیش قدم هستند خصوصا کاک اردشیر که در کرمانشاه همیشه در حق مردم منطقه در امورات بیمارستانی کمک ویاری در مردم بوده خداوند به ایشان خیر دنیا وقیامت را نصیبشان گرداند

  • فاتح فرتاش در تاریخ خرداد 20, 1395 گفت:

    با سلام وتشکر از برادران عزیز.آقایان زارعی. انصافآ صادق .فعال.با معرفت و خوشرو هستند .با آرزوی سلامتی وموفقیت بیشتر

  • نوری در تاریخ خرداد 20, 1395 گفت:

    خانواده آقایی زاررعی..وبخصوس کاک اردشیر همیشه به مردم لطف داشته اند ازجمله به مسجد حضرت عبدالله روستای گرال وخیلی امورات در جاههای دیگر خداوند انهارادرزندگی موفق گرداند امین

  • جواد محمدی در تاریخ خرداد 20, 1395 گفت:

    باسلام
    چند سالی هست که با خانواده محترم زارعی و بخصوص کاک اردشیر عزیز به واسطه کارشان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آشنایی دارم. الحق و الانصاف خانواده شریف و خیری هستند. تا الان کسی رو ندیدم که از این خانواده بدی دیده باشه. کاک اردشیر عزیز که بین قشر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خیلی محبوب هستند. بقیه برادرانشون هم با پشتکار مثال زدنیشون هر کدام در یک شغلی مشغول به کار و فعالیت هستند و خیلی هم موفق بوده اند.
    واقعه مایه افتخار شهرستان پاوه هستند.
    آرزوی توفیق براشون دارم. خداقوت